خبرگزاری کار ایران

بازدید از عملیات راهداری زمستانی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۷۸

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرماندار شهرستان سپیدان از انواع عملیات های راهداری زمستانی در محورهای برف گیر استان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان فارس، قناعتی در حاشیه دیدار با راهداران استان فارس در شهرستان سپیدان گفت: تلاش راهداران استان فارس برای برقراری تردد ایمن و روان در سرتاسر استان پهناور فارس و خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و مردم شریف ستودنی است.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس افزود: با توجه به میزان طول راه های استان که رتبه اول را در کشور دارد و از طرفی کوهستانی بودن، ترانزیتی و‌ شریانی بودن بسیاری از محورهای استان؛ عملیات راهداری زمستانی در فارس بسیار حایز اهمیت و‌ همواره مورد تاکید بسیار است، که البته با توان عملیاتی و تجربه بالای بخش راهداری شاهد تردد ایمن و روان در سطح راه های استان هستیم.

قناعتی هم چنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای استان فارس مثل مجموعه راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، شورای ترافیک استان و فرمانداران شهرستان ها برقرار هست و همگی در تلاش هستند خدمات مناسبی به کاربران جاده‌ای ارایه بدهند.

 راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در حاشیه این بازدیدها از خدمت‌رسانی ۷۰۰ راهدار درقالب ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری در سطح راه های استان در طرح راهداری زمستانی خبر داد.

وی با بیان ایکنه ۴۳۰ دستگاه و ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه سال جاری بکارگیری شده‌اند افزود: به رغم مشکلاتی همچون فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات راهداری استان با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان در راستای تردد ایمن و روان و باز بودن محور ها در شرایط جوی گوناگون عمل می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس هم چنین با اشاره به وجود ۵۲ گردنه برف گیر و ۶۴۰۰ کیلومتر راه نیازمند عملیات راهداری زمستانی در استان گفت: علاوه بر ۴۳۰ انواع ماشین آلات برای انواع عملیات راهداری زمستانی ، تجربه و توان عملیاتی راهداران زحمتکش استان و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در راستای خدمت رسانی و برقراری تردد ایمن و روان در سطح راه های استان بسیار حایز اهمیت است.

در پایان این بازدید، نشستی مشترک در فرمانداری سپیدان نیز برگزار شد و دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای به ارایه گزارش عملکرد در طرح زمستانه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز