خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد:

نظارت و آموزش کارشناسان با تدوین برنامه دقیق تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۸۹

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در دوره فعالیت هیات مدیره جدید نیز هماهنگی و تعامل مرکز کارشناسان و مجموعه قضایی استان بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری فارس حجت الاسلام سید کاظم موسوی در نشست معارفه اعضای جدید هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دوره های گذشته با بیان اینکه رقابت‌های گذشته باید تبدیل به رفاقت و انگیزه خدمت و کار و تلاش شود گفت: تقویت روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستور کار هیات مدیره جدید قرار گیرد.

وی با طرح این موضوع که دادگستری فارس همگام با قوه قضاییه در حال تحول است، از مسئولین جدید مرکز کارشناسان رسمی در فارس نیز خواست که همسو با این جریان روند خدمت رسانی در مرکز کارشناسان نیز با نگاهی تحولی دنبال شود.

موسوی بدنه مجموعه کارشناسی استان را سالم و اعضای این مرکز در استان فارس را فرهیخته، سالم، متخصص و آشنای به کار خواند و افزود: لازم است اعضای هیأت مدیره جدید مرکز کارشناسان  دادگستری استان با بهره گیری از اساتید مبرز نسبت به برگزاری آموزش مستمر اقدامات لازم را انجام دهند ودر این راستا اهتمام ویژه  داشته باشند.

 نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با تأکید بر اینکه نظارت برمجموعه از جمله موارد مهم و حیاتی است بیان داشت: نظارت در هر مجموعه بسیار مهم و مؤثر است و در مجموعه حساسی مانند مرکز کارشناسان علیرغم این که دارای بدنه سالمی است وکارشناسان افراد پاک دستی هستند اما این امر مانع نظارت نیست.

وی در پایان با بیان اینکه زکات کار شما انجام کارشناسی های معاضدتی است بر لزوم برنامه ریزی در راستای انجام کارشناسی های معاضدتی توسط کارشناسان تأکید کرد و توجه به این امر و کمک به ضعفا را زمینه ساز جاری شدن خیر، بر کت و رحمت الهی دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای جدید هیئت مدیره، انتخابات هیئت رئیسه نیز با حضور اعضای هیات نظارت برگزار و محمد حسین میر شکاری به عنوان رئیس هیأت مدیره، فریبرز گلی پور به عنوان نائب رئیس ، علیرضا علی بیگی به عنوان مسئول امور مالی و علیرضا کشتکاران به عنوان دبیر هیات مدیره برگزیده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز