خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان در فارس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۷۲۴

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور با حضور حدود 4 هزار نفر ، 8 و 9 دی ماه 1401 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، به منظور تعیین صلاحیت مهندسان ساختمان در جهت صدور پروانه اشتغال به کار در رشته های هفتگانه مهندسی ساختمان در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 8 و 9  دی ماه  سال جاری آزمون ورود به حرفه برگزار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: آزمون ورود به حرفه به صورت تستی و در سه نوبت صبح پنج شنبه، بعد از ظهر پنج شنبه و صبح جمعه برگزار می شود.

محمود رضا طالبان تعداد کل شرکت کنندگان در این سه نوبت آزمون را حدود 4 هزار نفر اعلام کرد و گفت: آزمون در نوبت های صبح برای مهندسان در رشته های عمران (نظارت)معماری (نظارت) شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری  و همچنین عمران(اجرا) معماری (اجرا) تاسیسات برقی (اجرا و نظارت) تاسیسات مکانیکی (اجرا و نظارت) در نوبت بعد از ظهر پنج شنبه و روز جمعه عمران(محاسبات) تاسیسات برقی (طراحی) تاسیسات مکانیکی (طراحی) برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه ساعت شروع در نوبت صبح در این آزمون یک ساعت زودتر نسبت به آزمون های قبلی یعنی ساعت 8 صبح خواهد بود لذا بایستی داوطلبان این تغییر ساعت را مدنظر قرار داده و بگونه ای برنامه ریزی نمایند که برای حضور به موقع در حوزه آزمون یعنی ساعت 7 صبح با مشکل ترافیک و موارد غیر قابل پیش بینی مواجه نشوند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: اگرچه این آزمون به صورت کتاب باز می باشد لیکن همانگونه که در کارت آزمون و دستورالعمل اجرایی آزمون ذکر شده است به همراه داشتن وسایلی از قبیل لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند، عینک هوشمند، دوربین عکاسی و هرگونه وسایل هوشمند دیگر و موارد مشابه در جلسه آزمون ممنوع است و درصورت مشاهده بعنوان تخلف آزمون منظور می شود.

وی اشاره کرد: در جهت حفظ سلامتی داوطلبان و عوامل اجرایی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ایراد در روند برگزاری آزمون از داوطلبان تقاضا می شود به گونه ای برنامه ریزی نمایند که حداقل یک ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون در حوزه حضور داشته باشند و درب های حوزه آزمون یک ساعت قبل از برگزاری آزمون بسته خواهد شد. برنامه ریزی داوطلبان جهت جلوگیری از ازدحام ایشان جهت ورود به حوزه با حفظ فاصله اجتماعی بسیار مهم می باشد و در جهت حفظ سلامتی داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون تأثیر جدی دارد.

 طالبان  در خصوص حوزه های برگزاری آزمون اظهار داشت: حوزه های آزمون شامل دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز،مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز ،دانشگاه پیام نور مرکز کازرون،مجتمع آموزشی کوثر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان می باشد.

 داوطلبانی که به دلیل عدم رعایت موارد مربوطه به عنوان متخلف در آزمون شناخته شوند، علاوه بر اینکه پاسخنامه ایشان تصحیح نخواهد شد حداقل از حضور در یک دوره آزمون محروم خواهند شد و سایر عواقب انتظامی نیز در انتظار ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز