خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس:

مالک هتل آسمان مستندات مقاوم سازی را ارائه کرده است/سرمایه گذاران به نظام مهندسی اعتماد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۲۱

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس اعلام کرد که مالک هتل آسمان مستندات مقاوم سازی را ارائه کرده و در دست بررسی کارشناسان این سازمان قرار دارد.

به گزارش ایلنا مجتبی زوربخش در جمع خبرنگاران افزود: اصولا هر سازه و ساختمانی که در شهر ساخته می‌شود با توجه به حوزه فعالیت نظام مهندسی در پهنه فارس چنانچه چارچوب‌های آیین نامه‌ای، مقررات ملی ساختمان و گردش کار از مراحل طراحی تا اجرا و تکمیل سازه را طی کرده باشد، مورد حمایت ما خواهد بود.

او ادامه داد: سازمان نظام مهندسی بر حسب وظیفه، چناچنه بنایی سلسه مراتب را به لحاظ قانونی طی کرده باشد، ضعف ایستایی نداشته باشد، استحکام و پایداری لازم داشته باشد و تمام ضوابط مقرارت ملی ساختمان را رعایت کرده باشد و گزارش مهندسین ناظر هم مورد تایید باشد، مورد حمایت ما خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس به پروژه هتل آسماناشاره و با بیان اینکه توسط مالک یکسری مستندات طی ده روز گذشته به این سازمان ارائه شده، گفت: طرح مقاوم سازی هتل آسمان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: تمام موارد باید بررسی و متعاقب این موضوع، به صراحت اعلام خواهیم کرد که آیا طرح مقاوم سازی هتل مورد تایید سازمان نظام مهندسی خواهد بود یا نه؟

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس همچنین با بیان اینکه کفایت اسناد را یک کمیته تخصصی باید اظهارنظر کند، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در قبال ساختمانهایی که روال قانونی را طی کرده باشد خود را حامی می‌‌داند و سرمایه گذاران هم اعتماد داشته باشند که کنترل‌های سازمان نظام مهندسی در راستای حفظ سرمایه آنهاست.

زوربخش مجددا تاکید کرد: نگاه ما حمایتی و مشروط به رعایت همه دستورالعمل‌ها است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز