خبرگزاری کار ایران

برگزاری پیاده‌روی و شادپیمایی همزمان با روز نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۱۵۳

مدیر بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان فارس گفت: بیش از ٧٠ درصد دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مسیر الهی را دچار مشکل کنند، اما وعده حق خداوند آن است که هیچگاه مسیر الهی دچار مشکل نخواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر فرمان خداوند را اجرایی کنیم باید منتظر تحقق دولت جهانی امام زمان (عج) هم باشیم. به گفته حدائق، ۷۰ درصد از دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و با توجه به مشارکت‌های مردمی می‌توان دو طبقه اصلی آن را به بهره برداری رساند.

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) فارس نیز در تشریح برنامه‌های دهه مهدویت این استان از برگزاری پیاده‌روی و شادپیمایی  در روز جمعه، ۲۷ اسفندماه مصادف با روز نیمه شعبان در تمام نقاط استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام محمدصادق غلامی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دهه مهدویت از ۵ شعبان تا ۱۵ شعبان نامگذاری شده و برای هر روز آن نیز یک نام مشخص شده است.

وی به تشریح برنامه‌های دهه مهدویت در استان فارس پرداخت و افزود: در ایام دهه مهدویت، مجالس مهدوی هر شب در حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌‍شود.

معاون بنیاد مهدی موعود(عج) فارس تصریح کرد: با همکاری اداره اوقاف در قالب اجرای طرح قرار دوازدهم بسته‌های معیشتی به نیت تعجیل در ظهور امام زمان(عج) میان نیازمندان توزیع خواهد شد؛ همچنین با همت سپاه فجر نیز به همین نیت ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز