خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز:

جشن‌های غدیر با حضور گروه فرهنگی از «خوی» در شیراز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۵۰۷۳

جشن‌های بزرگداشت عید غدیرخم، با حضور گروه فرهنگی شهر خوی، در محل باغ ملی شیراز برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز گفت: جشن‌های بزرگداشت عید غدیرخم، با حضور گروه فرهنگی شهر خوی، در محل باغ ملی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد فرخ‌زاده امروز در حاشیه جلسه مشترک اعضای شوراهای شهرهای شیراز و خوی، با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی خوی در شیراز، گفت: جشن‌های غدیر را از امروز یکم آبان‌ماه آغاز خواهیم کرد و تا جمعه سوم آبان ادامه خواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از حضور گروه فرهنگی خوی در شیراز گفت: عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان بوده و لازم است اهداف این عید بزرگ در جامعه تبیین شود.

وی بر ضرورت تبیین اهداف غدیر تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ غدیر در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان ترویج شود تا این نسل با جایگاه و نقش امامت و رهبری در دین اسلام آشنا شوند.

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم‌های غدیر، خاطرنشان کرد: برنامه‌های عید غدیر نیز باید مانند سایر مراسم‌های مذهبی، مردمی باشد چراکه در این صورت شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن‌ها خواهیم بود.

فرخ‌زاده با بیان اینکه وظیفه و احساس مسئولیت ما در تبعیت از رهبر جامعه بیش از سایر شهر‌ها است، تصریح کرد: دلیل این امر، سیره امین ولایت، حضرت احمدبن موسی(ع) به عنوان یک الگوی موفق اسلامی در تبعیت از ولایت است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در پاسداشت این عید سعید، ادامه داد: جشن‌های مردمی در این ایام توسط مناطق مختلف شهرداری، سازمان فرهنگی اجتماعی و مدیریت گردشگری و زیارت در مناطق مختلف شهر شیراز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز