خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خبرداد؛

بهره‌ مندی بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار ادیان قانونی از خدمات کمیته امداد فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۶

در راستای تقویت، انسجام و همبستگی ملی، تمام خانواده‌های نیازمند از شیعه، سنی و سایر ادیان قانونی کشور می‌توانند از حمایت‌های این نهاد برخوردار شوند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از بهره‌مندی ۲ هزار و ۴۳۹ خانوار اهل تسنن و ۱۸ خانوار سایر ادیان قانونی از خدمات حمایتی این نهاد مردمی در استان خبر داد و گفت: این خانواده‌ها شامل ۵ هزار و ۵۵۹ نفر اهل تسنن و ۲۴ نفر نیز از سایر ادیان الهی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی الهیاری با بیان اینکه خدمات بی‌حد و مرز کمیته امداد امام خمینی(ره) جنبه بشردوستانه دارد، خاطر نشان کرد: در راستای تقویت، انسجام و همبستگی ملی، تمام خانواده‌های نیازمند از شیعه، سنی و سایر ادیان قانونی کشور می‌توانند از حمایت‌های این نهاد برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام متشکل از ادیان مختلف آسمانی، باید در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یار و یاور یکدیگر باشند، افزود: خیرین و نیکوکاران اهل تسنن و سایر ادیان نیز در مشارکت‌های مردمی نقش فعال و چشمگیری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در مورد پایان یافتن فعالیت‌های اداری و عمرانی این نهاد تا خرداد ماه ۱۳۹۲ گفت: طرح آمارگیری سالانه و استخراج گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته از اول تیرماه آغاز و در ۲۰ مردادماه امسال به پایان رسیده است.

الهیاری در ادامه ابراز داشت: در این طرح که بیش از یک ماه به طول انجامید ۳۰ نفر از کار‌شناسان مختلف حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کار استخراج فرم‌های آماری و گزارش عملکرد استان فارس را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: در گزارش ارائه شده بالغ بر یک‌هزار قلم مهم آماری و اطلاعات مربوط به مددجویان در سرفصل‌های مختلف امداد در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) فارس خاطر نشان کرد: آمار و اطلاعات دقیق و به هنگام پایه و اساس تصمیم‌گیری صحیح و برنامه‌ریزی درست در سازمان‌ها بوده و در این راستا انجام کار‌ها با آمار و اطلاعات صحیح امکان‌پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز