خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

شایسته‌سالاری اساس کار استاندار فارس باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۴

اساس پیشرفت در هر جامعه‌ای و دست‌یابی به رشد و تعالی، وحدت کلمه و هماهنگی همه نیروها با محوریت قانون است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان این مطلب که باید شایسته سالاری اساس کار استاندار فارس باشد گفت: اساس پیشرفت در هر جامعه‌ای و دست‌یابی به رشد و تعالی، وحدت کلمه و هماهنگی همه نیرو‌ها با محوریت قانون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید فارس گفت: قانون، محوری برای وحدت کلمه و هماهنگی همه نیرو‌ها است و می‌تواند به‌عنوان زیرساخت برای توسعه، رشد و پیشرفت مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه استاندار باید محور ایجاد فضای همکاری و همراهی در همه عرصه‌ها باشد، گفت: فارس و شیراز ظرفیت‌های فراوانی در عرصه‌های مذهبی، گردشگری، نفت و گاز، معدن، نیروی انسانی کارآمد، کشاورزی و زیرساخت‌هایی در زمینه راه‌ها، راه‌آهن، آب و کشاورزی و… دارد.

وی با بیان اینکه شاخص‌های استان فارس کاملا مشخص است، گفت: باید با برنامه‌ریزی و اتخاذ روشی مناسب، شاخص‌ها را بهبود و ارتقا بخشید.

وی با تاکید براینکه نباید اجازه فرصت‌سوزی داد، گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کرد که بعد از ۴ سال بتوان شاخص‌های رشد یافته را ارایه داد.

آیت‌الله ایمانی بار دیگر بر شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی توسط استاندار تاکید کرد و گفت: در دوران دولت‌های سوم تا ششم، موضوع دگرگونی نیروهای مدیریتی، ‌ مسئله حاد نبود، اما از آغاز دولت هفتم، ‌ تحت عنوان تغییر مدیریت‌ها که حق هر دولتی است، این موضوع مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استاندار جدید فارس می‌تواند نیروهای موجود را ارزیابی کرده و اگر فاقد صلاحیت لازم بودند، افرادی شایسته را جایگزین و آنان را جابجا کند، گفت: جابجایی باید براساس معیار و میزان باشد.

آیت‌الله ایمانی با تصریح اینکه امروز برخی تفاوت بین ۵۱ و ۴۹ را خوب درک می‌کنند، اما زمانی به‌دلیل درک نکردن تفاوت بین ۶۵ و ۳۵، عده‌ای مشکلاتی را برای کشور ایجاد کردند، گفت: تمام دلسوزان این نظام و انقلاب با تمام وجود به‌دنبال همدلی و وحدت تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با قدردانی از تلاش‌های حسین صادق‌عابدین، استاندار پیشین فارس، حمایت کامل خود را از سیدمحمد احمدی استاندار جدید این استان اعلام و با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در دو سال گذشته، اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع)، برگزاری انتخابات‌هایی آرام و امن و ایجاد زیرساخت‌هایی برای توسعه را از جمله خدمات صادق‌عابدین دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز