خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی:

امنیت تضمین توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۱

اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه نقش تاثیر گذازی ایفا می‌کند به برکت خون شهیدان و امنیت حاصله است.

ایلنا: استاندار فارس درمراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان فارس که با حضور مسئولین عالی رتبه استان و به مناسبت بزرگداتشت هفته نیروی انتظامی در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه نقش تاثیر گذازی ایفا می‌کند به برکت خون شهیدان و امنیت حاصله است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حسین صادق عابدین افزود: امروز شرایط دنیا و همسایگان ما بسیار پیچیده است زیرا با وجودی که اکثر کشورهای همسایه ما دچار بحران‌های داخلی و امنیتی و بعضا حتی جنگ داخلی هستند کشور ما ایران در شرایط بسیار خوب امنیتی و ثبات بسر می‌برد و نه تنها توانسته امنیت خود را تامین کند بلکه در امنیت منطقه نیز تاثیرات موثری داشته است.

صادق عابدین ضمن اشاره به اهمیت بحثامنیت و لزوم فعالیت بیشتر در این زمینه گفت: اگر قرار است جمهوری اسلامی ایران بر اساس سه اصل حکمت، عزت و مصلحت حرکت کند باید در عرصه امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی کار کنیم و اصولا امر توسعه با امنیت میسر می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی که بحثتعامل با دنیا مطرح می‌کنیم، اگر قرار است با قدرت وارد شویم باید امنیت داشته باشیم و امنیت بدون مشارکت مردم میسر نمی‌شود و مردم نقش مهمی در این بحثدارند که باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با بیان این مطلب که در زمینه برقراری امنیت کارهای خوبی شده است به طرح همیار پلیس راهنمایی اشاره کرد و افزود: این طرح نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

صادق عابدین افزود: باید کاری کرد که همه مردم خود را همیار پلیس بدانند و در مواجهه با مشکلات جامعه خود را موظف و مسئول بدانند.

استاندار فارس درپایان با بیان این مطلب که نیروی انتظامی استان فارس در بحثتوجه به نقش مردم و مشارکت آن‌ها موفق بوده گفت: امروز در استان شورای تامین خوبی داریم که همگی با تعامل خوب و همکدلی در حال تلاش برای ایجاد امنیت هستند و شاخص‌های موجود شاهد این موضوع است که پیشرفت‌های خوبی نیز داشته‌ایم لذا اگر قرار است توسعه در کشور رقم بخورد فقط با امنیت میسر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز