خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

با متخلفان ماه رمضان برخورد قانونی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۴۹

تلاش می کنیم با تمرکز نیروها در مزاکز عمده عرضه و تقاضا وارتباط تنگاتنگ با انجمن ها و تشکلها و اصناف به گونه ای عمل کنیم که تخلفی صورت نگیرد و از ظرفیتهای اصناف، ناظرین افتخاری و همه تشکلهای بخش خصوصی مرتبط استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از اجرای طرح مشترک نظارت بر اقلام پر مصرف در آستانه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور از اول تیرماه تا ششم مرداد ماه خبر داد.
به گزارش ایلنا، سید جواد تقوی سبزواری گفت: این طرح با همکاری دستگاههای مرتبط از جمله فرمانداریها، استانداریها، سازمان استاندارد، سازمان غذا و دارو، راهداری، حمل و نقل، و مجموعه های مرابط به اجرا در می آید.
تقوی افزود: مجموعه اقلامی که در ماه مبارک رمضان مورد توجه است عمدتا کالاهای پر مصرف مثل پروتئینی، غذایی، میوه و سبزیجات، تنقلات، انواع شیرینی و خرما و لبنیات و نیز روغن، شکر، برنج و نان است که در طرح ویژه این ماه مورد توجه و نظارت است.
وی اظهار کرد: تلاش می کنیم با تمرکز نیروها در مزاکز عمده عرضه و تقاضا وارتباط تنگاتنگ با انجمن ها و تشکلها و اصناف به گونه ای عمل کنیم که تخلفی صورت نگیرد و از ظرفیتهای اصناف، ناظرین افتخاری و همه تشکلهای بخش خصوصی مرتبط استفاده خواهیم کرد.
معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت تصریح کرد: تلاش می کنیم با اقدامات پیشگیرانه به گونه ای عمل کنیم که تخلفی صورت نگیرد ولی اگر به هر دلیل افراد فرصت طلب خواستند قیمت ها را به مصرف کننده تحمیل کنند و یا اجحافی صورت بگیرد برخورد قانونی انجام می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز