خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا /

ممانعت از ورود دبیرانجمن صنایع لبنی به جلسه ستاد تنظیم بازار لبنی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۴۱

ستاد تنظیم بازار در نظر داشت امروز دوشنبه ۱۵ مهر ماه شرایط جدید ناشی از حذف ارز مرجع برای تولید محصولات دام و طیور را مورد بازنگری قرار داده و قیمت‌های جدید را تعیین و اعلام کنند که مطمئنا باید در این جلسه مسوولان بخش خصوصی و نمایندگان فعالین این حوزه نیز حضور داشته باشند که متاسفانه این امر محقق نشد.

صبح امروز ستاد تنظیم بازار بدون حضور مسوولین بخش خصوصی از جمله دبیر انجمن صنایع لبنی برگزار شد.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: قرار بود در جلسه امروز در خصوص حذف ارز مرجع از واردات نهاده‌ها و افزایش احتمالی نرخ شیر تصمیم گیری شود، دراین جلسه تنظیم بازار موضوع اصلی تعیین نرخ شیر پس از حذف ارز ۱۲۲۶ از نهاده‌های دامی بود که متاسفانه بدون اعلام دلیل از ورود تشکل‌های دامداری و صنایع جلوگیری به‌عمل آمد.

گفتنی است؛ ستاد تنظیم بازار در نظر داشت امروز دوشنبه ۱۵ مهر ماه شرایط جدید ناشی از حذف ارز مرجع برای تولید محصولات دام و طیور را مورد بازنگری قرار داده و قیمت‌های جدید را تعیین و اعلام کنند که مطمئنا باید در این جلسه مسوولان بخش خصوصی و نمایندگان فعالین این حوزه نیز حضور داشته باشند که متاسفانه این امر محقق نشد.

یادآور می‌شود؛ اتحادیه و تشکل های مربوطه و انجمن صنایع لبنی آزادسازی قیمت شیر را که در این جلسه تصمیم‌گیری شده، منجر به تحمیل خسارت به تولیدکننده و مصرف کننده می‌دانند و کاملا با این موضوع مخالفند.
حال باید فهمید چرا مسوولان ستاد تنظیم بازار بدون حضور بخش خصوصی تصمیم‌گیری کرده و از حضور آنها ممانعت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز