خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با ایلنا؛

دامداران خواستار افزایش ۳۰ درصدی قیمت شیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۸۵

نباید اینگونه تعبیر شود که با افزایش قیمت شیر ممکن است باعثشود که مردم اقبال کمتری به مصرف آن نشان دهند.

دبیر انجمن صنایع لبنی قیمت پیشنهادی دامداران برای شیر خام را ۱۴۴۰ تومان اعلام کرد و گفت: هنوز اطلاع دقیقی از قیمت تعیین شده شیر خام در دست نیست.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین تصمیمات تعیین قیمت شیر خام اظهار داشت: هنوز قیمت جدید شیر اعلام نشده و از تصمیم هیئت وزیران نیز اطلاعی در دست نیست اما دامداران قیمت ۱۴۴۰ تومان را پیشنهاد کرده اند.

وی افزود: این مسئله از یک ماه پیش از طریق کارگروه تنظیم بازار به هیئت وزیران رفته اما هنوز خط و مشی ها در این زمینه مشخص نیست.

باکری افزایش قیمت شیر را در میزان مصرف آن بی تاثیر دانست و گفت: نباید اینگونه تعبیر شود که با افزایش قیمت شیر ممکن است باعثشود که مردم اقبال کمتری به مصرف آن نشان دهند.

وی در خصوص پیشنهاد انجمن در زمینه قیمت شیرخاطرنشان کرد: ما ۱۳ درصد هزینه داخلی صنعت لبنیات را آنالیز کردیم و تقاضا کردیم که منهای افزایش قیمت شیر این میزان نیز در افزایش قیمت لحاظ شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی در خصوص تاثیر افزایش کیفیت محصولات لبنی در صورت افزایش قیمت شیر یادآور شد: کیفیت شیر خام ربطی به صنایع لبنی ندارد بلکه تحت تاثیر نهاده های دامی، خوراک و شرایط بهداشتی نگهداری دام است بنابراین اگر شیر خام بعنوان ماده اولیه صنایع لبنی کیفیت لازم را داشته باشد مراکز تولیدی نیز به دلیل داشتن پروانه و استاندارد محصول مرغوب ارائه می کنند و در غیر این صورت با برخورد سازمان غذا و دارو مواجه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز