خبرگزاری کار ایران

حافظی:

گزارش شهرداری در خصوص معاملات خود قانع‌کننده نبود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۶۵

براساس قانون شهرداری موظف است؛ گزارش معاملات خود را هر شش ماه به شورای شهر ارائه کند، اما گزارشی که برای شش ماه اول سال جاری ارائه شد، قانع کننده نبود.

عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش شهرداری در خصوص معاملات خود در شش ماه اول سال جاری قانع کننده نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه آلودگی هوا روز به روز مشکلات بیشتری را ایجاد می‌کند، گفت: طبق مطالعات صورت گرفته آلودگی هوا تمام بیماری‌های قلبی و عروقی را افزایش می‌دهد.

به گفته وی آلودگی هوا علاوه بر افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی در ناهنجاری‌های مادرزادی نوزادان در حین تولد نیز می‌تواند، تأثیرگذار باشد و حتی باعثسقط جنین نیز می‌شود.

حافظی در ادامه گفت: در خصوص تبصره ۱۳ بودجه سال ۹۳ به شهرداری تذکردادم که پاسخ‌ها در این زمینه قانع کننده نبود.

عضو شورای شهر تهران در مورد تبصره ۱۳ بودجه سال ۹۳ افزود: تبصره ماده ۱۳ به شهرداری اجازه می‌دهد با رعایت مقررات نسبت به انجام معاملات با سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی اقدام کند.

حافظی اظهار کرد: براساس قانون شهرداری موظف است؛ گزارش معاملات خود را هر شش ماه به شورای شهر ارائه کند اما گزارشی که برای شش ماه اول سال جاری ارائه شد، قانع کننده نبود لذا از شهرداری می‌خواهم طی ده روز آینده گزارش خود را ارائه کند و گرنه این موضوع را در قالب سوال از شهردار مطرح خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز