خبرگزاری کار ایران

رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید زین الدین بازگشایی شد

کد خبر : ۱۰۶۳۵۲

طول تقریبی این رمپ ۶۰۰ متر از جنوب بزرگراه امام علی(ع) آغاز و در شرق تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید زین الدین خاتمه می‌یابد هم اکنون توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در مرحله رفع معارض و آزاد سازی مابقی مسیر جهت تکمیل قرار دارد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور روان سازی تردد خودرو‌ها، رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید زین الدین بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، " سید محمد مهدی میرزایی " افزود: به منظور کاهش حجم ترافیک بزرگراه امام علی(ع) در مسیر شمال به جنوب و تسهیل در تردد خودروهای عبوری به سمت شرق تهران، رمپ بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه شهید زین الدین در روز جمعه ۲۹ شهریور ماه به بهره برداری رسید.

وی گفت: با بهره برداری از این رمپ خودرو‌ها قادر خواهند بود به صورت ایمن و با رعایت رده بندی عملکرد معابر، با طی حداقل مسافت و در سریع‌ترین زمان ممکن به بزرگراه شهید زین الدین شرق دسترسی پیدا کنند و ترافیک روانی را در ساعات پیک شاهد خواهیم بود.

میرزایی افزود: طول تقریبی این رمپ ۶۰۰ متر از جنوب بزرگراه امام علی(ع) آغاز و در شرق تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید زین الدین خاتمه می‌یابد هم اکنون توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در مرحله رفع معارض و آزاد سازی مابقی مسیر جهت تکمیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه با احداثاین رمپ از سرگردانی رانندگان جهت دسترسی به بزرگراه شهید زین الدین - شرق از بزرگراه امام علی(ع) نیز جلوگیری خواهد شد گفت: کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و اثرات مثبت زیست محیطی و نیز جلوگیری از سرگردانی شهروندان در شبکه معابر منطقه از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز