خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نظارت ترافیکی در شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۲

این طرح در روزهای اول تا پانزدهم مهرماه در معابر و خیابان‌های منطقه ۳ مانند خیابان ولیعصر(عج)، شریعتی، میرداماد، شهید کلاهدوز، پاسداران، شیراز، بزرگراه‌های چمران، حقانی و… برگزار می‌شود.

ایلنا: شهرداری منطقه ۳ برای کاهش بار ترافیک و حمل نقل شهری و سهولت در تردد دانش آموزان، طرح نظارت ترافیکی را در ۲ هفته اول مهر ماه اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، " مهدی طیبانی " معاون حمل و نقل و ترافیک در این باره گفت: ساماندهی تردد، شناسایی گره‌های ترافیکی، جلوگیری از هرگونه وقفه و ایجاداختلال در رفت وآمد، حضور درمحور‌ها و تقاطعات حساس، شناسایی معضلات ترافیکی و ارائه راه حل برای رفع آن‌ها از اهداف این طرح است.

وی افزود: در این طرح کار‌شناسان ترافیک برای تردد روان روزهای اولیه مهر آماده باش هستند و با حضور در معابر و خیابان‌های منطقه ۳ برای تردد روان خودرو‌ها تدبیر می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک ابراز کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ۳۰ درصدی سفرهای درون شهری که باعثافزایش بار ترافیکی در معابر و خیابان‌های سطح محدوده می‌شود لزوم رصد و نظارت دقیق بر تردد خودرو‌ها بخصوص در محل‌های شلوغ و پرترافیک دارای اهمیت است.

این طرح درروزهای اول تا پانزدهم مهرماه در معابر و خیابان‌های منطقه ۳ مانند؛ خیابان ولیعصر(عج)، شریعتی، میرداماد، شهید کلاهدوز، پاسداران، شیراز، بزرگراه‌های چمران، حقانی و… برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز