خبرگزاری کار ایران

با هدف رشد و ارتقای صنایع دستی سیستان و بلوچستان انجام شد؛

‎امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه اداره کل میراث فرهنگی، پارک علم و فناوری و بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۷۹

تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی با هدف رشد و ارتقای صنایع دستی امضا شد.

‎به گزارش ایلنا، ‎براساس این تفاهم‌نامه طرفین در جهت تحقیق، توسعه، نوآوری، تجاری‌سازی، برندینگ و مارکتینگ آسان صنایع دستی استان از طریق راه‌‌اندازی دپارتمان‌‌‌های تخصصی همکاری خواهند کرد.

‎طبق این تفاهم‌‌‌نامه شرکت توسعه هنر و فناوری مکران اکسون ( گروه سوچن)  با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سه دپارتمان تخصصی در سه بخش سفال کلپورگان، حصیر و سوزن‌‌‌دوزی راه‌‌اندازی خواهد کرد.

‎در این دپارتمان‌‌ها روی برندسازی، تجاری‌‌سازی، مارکتینگ، بسته‌‌‌‌بندی، تحقیق و مطالعه، تولید محتوا، معرفی، تبلیغ، طراحی نوآورانه و افزایش کیفیت محصولات سوزن‌‌‌دوزی، حصیر و سفال کلپورگان فعالیت‌‌‌های علمی صورت خواهد گرفت‌.

‎براساس این تفاهم‌‌‌نامه یک وبسایت چند زبانه برای ارائه و فروش محصولات صنایع دستی استان راه‌اندازی خواهد شد و همچنین زمینه فروش محصولات بر روی وبسایت دیجی‌کالا فراهم می‌شود.

‎برنامه‌‌‌ریزی برای حضور و ارائه محصولات صنایع دستی استان در نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌‌المللی از دیگر مفاد و موضوعات این تفاهم‌‌‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز