خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اجرای روکش آسفالت معابر زاهدان در سال 97 با جدیت دنبال می شود

کد خبر : ۶۱۶۹۷۹

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زاهدان گفت: اجرای روکش آسفالت در معابر سطح شهر به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری در سال 97 با جدیت دنبال خواهد شد.

محمود دشتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرمی که برای آسفالت معابر شهر وجود دارد امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم بیش از پیش در جهت آسفالت معابر و ارتقای کیفیت آن اقدام کنیم. 

وی افزود: امسال موضوع آسفالت معابر به عنوان یکی از اولیت‌های مهم در دستورکار شهرداری زاهدان قرار گرفته که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم از محل درآمدهای شهرداری و کمک‌هایی که دولت در این خصوص می‌کند بتوانیم در زمینه‌ اجرای آسفالت باکیفیت در معابر سطح شهر بیش از سال‌های گذشته اقدام کنیم. 

وی یکی اولویت‌های آسفالت در سطح معابر را ورودی‌های شهر ذکر کرد و گفت: بهسازی و آسفالت ورودی‌های شهر به عنوان یکی از محل‌های مهم با جدیت مورد توجه شهرداری قرار دارد که در این راستا بهسازی بلوار یادگار امام در کنار سایر محورها به عنوان یکی از این اولویت‌ها در دستور کار قرار گرفته و تاکنون زیرسازی و بهسازی آن انجام شده و به زودی روکش آسفالت این بلوار حد فاصل میدان راهدار تا میدان حضرت امام(ره) انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: روکش آسفالت خیابان آزادی حدفاصل خیابان امام(ره) تا میدان کارگر و خیابان امام(ره) حدفاصل خیابان مولوی عبدالعزیز تا میدان 15 خرداد در دستور کار قرار گرفته که در این راستا با توجه به اینکه مناقصه آسفالت بلوار جمهوری نیز در حال انجام است در تلاشیم تا این معبر نیز در موعد مقرر اجرا شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به حمایت‌های شورای محترم اسلامی شهر و استانداری محترم از برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری امیدواریم در سال جاری بتوانیم در اجرای پروژه‌ها به ویژه ارتقای کیفیت آسفالت معابر سطح شهر نسبت به سنوات گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز