خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان خبرداد:

تأیید بودجه طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۳۳

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تأیید دستورات چهاردهمین جلسه هیات امنای این استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، دکتر سلطانعلی‌میر با اشاره به تأیید و تصویب دستورات‌چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اکثریت آرا گفت: در چهاردهمین جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر علیرضا منادی معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنا استان و اعضاء حیقیقی و حقوقی برگزار شد، پس از بررسی بودجه پیشنهادی استان برای سال 1397 این برنامه بودجه مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ساختار سازمانی واحدها و مراکز دانشگاهی استان نیز تأیید و پس از بررسی رزومه اعضاء پیشنهادی جهت عضویت در کمیسیون دائمی استان و اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنا، اعضای مورد نظر تأیید و تصویب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری دانش‎بنیان در حوزه‎های صنایع غذایی، الکترونیک و صنایع، نرم‎افزار و IT، فرآوری مواد معدنی، نظامی و کشاورزی و طرح‎های پیشنهادی سرمایه‎گذاری نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی در زاهدان، خرید یا احداث مجتمع هتل آپارتمان در مشهد از محل فروش املاک و مستغلات مازاد و بلااستفاده، احداث طرح کشوری مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی در رمین چابهار و احداث مجتمع هتل آپارتمان در واحد چابهار مورد تأیید اعضائ هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه تبدیل واحد زابل به واحد بین‎الملل زابل و تبدیل مرکز نیکشهر به واحد از دیگر مصوبات چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بود، عنوان کرد: تأسیس مراکز تحقیقاتی مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق و مرکز تحقیقات مطالعات زنان نیز از مصوبات این جلسه بود.

میر با اشاره به تأیید پیشنهاد راه‎اندازی مرکز سما در قصر قند تحت نظر نیکشهر و مرکز سما میرجاوه تحت نظر سما زاهدان، عنوان کرد: با طرح واگذاری قسمتی از اراضی طرح 94 هکتاری شفا به کارکنان و اعضاء هیات علمی پس از تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تاسیس پردیس پارک علم و فناوری موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز