خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

ساماندهی نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۳۴

با تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی‌های به عمل آمده نیروی انسانی مشغول به فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی می‌شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اصولا سرمایه گذاری‌ها باید در جایی انجام شود که سودی بیش از ۵۰ درصد را برای دانشگاه به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد ابریشمی نیا، معاون دانشگاه آزاد اسلامی، امروز دوشنبه(۶بهمن) در مراسم آغاز به کار دهمین اجلاس روسا و معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل، اظهار داشت: سامان دادن نیروی انسانی در دانشگاه آزاد با استفاده از راهکارهای مختلف در دستور کار قرار دارد.

ابریشمی نیا، با بیان لزوم تعدیل و جابجایی نیروهای مشغول به کار در واحدهای این دانشگاه با ایجاد مشوق‌های مختلف، تاکید کرد: این امر باید با اتخاذ تدابیر لازم و به درستی انجام شود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به بازخرید داوطلبانه نیرو‌ها به عنوان دیگر راهکار مورد توجه برای تعدیل نیروی انسانی در این دانشگاه تصریح کرد: بازخرید نیرو‌ها نه به صورت عمده بلکه باید به صورت اقتضایی انجام پذیرد.

ابریشمی نیا با بیان اینکه با توجه به سابقه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی برخی از نیروهای این دانشگاه که به سن بازنشستگی رسیده‌اند، افزود: در این زمینه باید این افراد بازنشسته شوند و اقداماتی نیز برای اخذ مجوز بازنشستگی پیش از موعد صورت گرفته است.

وی همچنین ادامه داد: بر اساس بخشنامه ابلاغی از مهر پارسال هرگونه جذب و استخدام نیرو در دانشگاه آزاد ممنوع شده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی برای برون سپاری امورات حجم پذیر را ضروری خواند و گفت: این فعالیت‌ها با رعایت شئونات و مولفه‌های اخلاقی مورد توجه است.

ابریشمی نیا در بخشی از سخنان خود، از تدوین آیین نامه استخدام اعضای هیات علمی برگرفته از آیین نامه استخدام اعضای هیات علمی دانشگاههای دولتی اما متناسب با بومی سازی برای دانشگاه آزاداسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم این آیین نامه طی یک سال و نیم آینده تدوین، تصویب و در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایانی سخنان خود، بر لزوم سرمایه گذاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شرکت‌های دانش بنیان تاکید و اظهار کرد: اصولا سرمایه گذاری‌ها باید در جایی انجام شود که سودی بیش از ۵۰ درصد را برای دانشگاه به همراه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز