خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

امضای تفاهمنامه 8 هزار میلیاردی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۲۷

مدیرکل‌جذب‌وحمایت از سرمایه‌گذاری‌استانداری سیستان و بلوچستان‌گفت: در راستای توانمندسازی اقتصادی و توسعه‌عدالت اجتماعی، تفاهمنامه 8 هزار میلیارد ریالی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (بنیاد برکت) و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.

ماندانا زنگنه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بمنظور توسعه عدالت و توانمندسازی اقتصاد تفاهم نامه 8 هزار میلیارد ریالی بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) (بنیاد برکت) و استانداری سیستان و بلوچستان، امضا شد.

وی اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی با رویکرد تولید و اشتغال با مشارکت کارآفرینان و اولویت کسب و کارهای متوسط را اولین محور تفاهمنامه منعقد شده دانست.

وی افزود: اجرای طرح های توانمندسازی و مشارکت اقتصادی اجتماع محور در قالب الگوهای آسمان و آفتاب با اولویت کسب و کارهای خرد متوسط و مشاغل خانگی و با رویکرد فعال سازی مزیت های نسبی استان و اجرای طرح‌های اقتصادی توسط گروه توسعه اقتصادی تدبیر با اولویت کسب و کارهای بزرگ و تاکید بر مزیت‌های اقتصادی استان از دیگر محورهای درنظر گرفته شده در این تفاهمنامه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، حمایت از طرح های دانش بنیان از طریق موسسه دانش بنیان برکت و حمایت از راه اندازی و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد خرد و متوسط با محوریت اشتغال‌زایی و حفظ ظرفیت ها و فرصت های بالفعل اشتغال در استان از طریق اعطای تسهیلات مالی ارزان قیمت را از محورهای مورد تاکید در این تفاهم نامه دانست.

زنگنه افزود: اعطای وام قرض الحسنه 50 میلیون ریالی جهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی ، اجرا و تکمیل طرح های عمرانی ، زیربنایی ، فرهنگی و اجتماعی به صورت مشارکتی با استان با قدرالسهم یکسان و  کمک به ساخت و تکمیل 1000 باب مسکن محرومین از دیگر موارد توافق شده در تفاهم نامه استانداری با بنیاد برکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز