خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت‌های خالی پرواز در قالب هدیه سفر به سیستان و بلوچستان

کد خبر : ۵۷۳۰۷۷

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استفاده از ظرفیت‌های خالی پرواز به سیستان و بلوچستان در قالب هدیه‌های سفر به استان را یکی از برنامه‌های سازمان میراث برای ورود گردشگران به این منطقه عنوان کرد.

محمد محب خدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:جریان سازی لازمه سفرهای مداوم به سیستان و بلوچستان بوده و سبب رونق اقتصاد گردشگری در این استان می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای کاهش هزینه های سفر به سیستان و بلوچستان نیاز است در تمامی سفرها به صورت متوالی و در بازه های زمانی متفاوتی باشند چرا که افت میزان مسافر در یک پرواز و افزایش آن در پرواز دیگر نه تنها به کاهش هزینه سفر کمک نمیکند بلکه بعضا به صورت معکوس نتیجه می دهد‌.

معاون سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اذعان داشت: سیستان و بلوچستان یکی از نقاط مستعد  و با ظرفیت های فراوانِ گردشگری است و جای کار بسیار دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان برنامه‌هایی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای این استان در نظر گرفته شده که این استان را به یک مقصد مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.

محب خدایی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد تغییر رویکردی در بحث گردشگری سیستان و بلوچستان صورت گرفته و اقدامات جدیدی برای جذب گردشگر به این استان پهناور آغاز شود.

معاون سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه تمام مردم باید برای رونق گردشگری استان تلاش کنند، گفت:میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند امر گردشگری سیستان و بلوچستان رامحقق کند و این مهم نیازمند همکاری تمامی مردم و مسئولان است.

وی استفاده از ظرفیت‌های خالی پرواز به سیستان و بلوچستان در قالب هدیه های سفر به استان را یکی از برنامه های سازمان میراث برای ورود گردشگران به این منطقه عنوان کرد و افزود: همواره برنامه هایی برای استفاده از فرصت های گردشگری و صنایع دستی استان در جهت سفرهای متوالی گردشگران به سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تلفیق فرصت های گردشگری سیستان و بلوچستان و هرمزگان در جهت رونق گردشگری دریایی در این استان را از موضوعات مورد بررسی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دانست و عنوان کرد: برنامه های متعددی برای توسعه گردشگری دریایی در سیستان و بلوچستان که در تلاشیم با همکاری چندین کشور تورهای ترکیبی گردشگری را برای این استان تعریف کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز