خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

انتصاب در وزارت راه و شهرسازی بدون هماهنگی استاندار سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۵۰

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتصاب مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان در وزارت راه و شهرسازی ، بدون هماهنگی استاندار سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

علی اصغر جمشید نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: انتصاب کامبیز مشتاق گوهری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان در وزارت راه و شهرسازی، بدون هماهنگی استاندار سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حکم انشایی انتصاب کامبیز مشتاق گوهری در وزارت راه و شهرسازی صادر شده، افزود: قاعدتا باید قبل از صدور حکم کامبیز مشتاق گوهری ،پیگیری هایی از طریق مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی در جهت جلب رضایت استاندار سیستان و بلوچستان صورت می گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در صورت اعلام موافقت استاندار سیستان و بلوچستان،کامبیز مشتاق گوهری به سمت جدید خود در وزارت راه و شهرسازی منصوب و سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری  انتخاب می شود، در غیر این صورت مشتاق گوهری در جایگاه مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز