خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و تجارت سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار جهت احیاء واحدهای صنعتی تعطیل استان

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۲۹۴

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی برای احیاء ۱۷۰ واحد صنعتی تعطیل سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته که در این زمینه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت ، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار با رئیس شورای هماهنگی بانک های استان و جمعی از مدیران بانک‌ها گفت: همه باید در راستای قوانین و مقررات و دستورالعمل ها به جهت رونق تولید و اشتغال تلاش کنیم.

وی کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی دانست و تصریح کرد : باید تلاش کنیم تا منابعی که در اختیار قرار گرفته به سمت صنعت، تولید و رفع موانع تولید هدایت شود و در این راستا از بانک‌های استان می‌خواهیم تا بیش از گذشته به کمک این بخش از اقتصاد کشور بیایند.

میرشکار افزود: بانک‌های استان در طی این مدت تلاش کرده‌اند و امیدواریم با برنامه‌ریزی های لازم مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود به دلیل اینکه اقتصاد مقاومتی به همین معناست.

وی افزود: برنامه‌ریزی به جهت احیاء 170 واحد صنعتی تعطیل صورت پذیرفته که بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان گفت: تمامی بانک های استان در زمینه همکاری به جهت رونق تولید بر اساس مصوبات و بخشنامه ها اتفاق نظر دارند و به صورت یکنواخت پاسخگوی واحدهای معرفی شده هستند.

صمد زاده افزود: بر اساس ثبت‌نام واحدهای تولیدی در سامانه بهین‌یاب ظرف 48 ساعت بانک پاسخ می‌دهد و به طریقی باید عمل کنیم که با این تسهیلات واحد تولیدی به چرخه تولید باز شود.

وی تصریح کرد : هدف و برنامه بانک‌ها تملک واحدهایی که دچار مشکلات بانکی هستند نیست و بانک‌ها نیز در زمینه رونق تولید در کنار دستگاه های دیگر همکاری لازم را به صورت جدی صورت می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز