خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

برخورد جدی با مراکز تولید و توزیع مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۹۲

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با مراکز تولید و توزیع مواد مخدر به صورت جدی و بی‌رحمانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که صبح امروز در استانداری تشکیل شد، اظهار داشت :کمک به ترک اعتیاد جوانان ما یک فریضه و تکلیف قانونی و شرعی و انسانیست که وظیفه تک تک افراد جامعه است.

نماینده عالی دولت در استان اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی بایستی به سمت اجتماعی کردن مبارزه با پدیده شوم اعتیاد بروند و رسالت این امر بیشتر متوجه ادارات و سازمانهایی است که با مردم تعامل بیشتری دارند .

وی با اشاره به این موضوع که گزارش‌ها در مورد وضعیت اعتیاد بایستی شفاف بوده تا بتوانیم بر اساس واقعیت موجود با این معضل برخورد کنیم، تاکید کرد: هیچ گونه کتمانی در خصوص گزارش های وضعیت اعتیاد از سوی دستگاههای مربوطه پذیرفته نیست .

استاندار همچنین بیان داشت : ادارات آموزش و پرورش ، مراکز دانشگاهی و شوراها سه نهاد پایدار در نقاط جمعیتی استان هستند که می بایست نقش جریان سازی را در حل این معضل اعمال کنند.

هاشمی متذکر شد: یکی از الزامات استان، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت پزشکان و مراکز کاهش آسیب بصورت یکپارچه و هماهنگ است.

وی در پایان خواستار گزارشی جامع از وضعیت اعتیاد در سطح استان و همچنین تحلیل جامعی از این معضل و راهکارهایی جهت کمرنگ شدن و رفع این مشکل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز