خبرگزاری کار ایران

صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان حلقه اتصال بین دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۲۷۷

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: صندوق های پژوهش و فناوری حلقه اتصال بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی عرب در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان زیر نظر نهاد ریاست جمهوری است و با هدف حمایت از جوانان خلاق و جویای کار راه اندازی شده است.

وی افزود: رسالت صندوق های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری های ریسک پذیر و حمایت از جوانان خلاق و جویای کار است‌.

وی خاطر نشان کرد: حمایت مالی و اعتباری از شرکت های دانش بنیان خلاق و فناوری و تلاش برای دیده‌ شدن ایده های جوانان سیستان و بلوچستان اولویت صندوق پژوهش و فناوری استان است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این صندوق از سال ۹۸ در استان آغاز به کار کرد و تامین مالی پروژه های واحدهای فناور و دانش بنیان پارک و علم فناوری استان را در دستور کار دارد.

عرب اظهار کرد: همچنین صندوق پژوهش و فناوری در بحث فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در استان حمایت های ویژه ای را انجام می دهد.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حلقه بین دانشگاه و صنعت است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه، حمایت از ایده ها و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه های پیش روی این صندوق در استان است.

وی تصریح کرد: در مجموعه پارک علم و فناوری استان حدود۲۷۰ شرکت فعال است که از این تعداد ۳۷ شرکت دانش بنیان هستند.

عرب گفت: صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی شرکت های دانش بنیان تاسیس شده و ما هم در استان با همین رویکرد فعالیت خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در صندوق پژوهش و فناوری بحث سرمایه گذاری ریسک پذیر را بیشتر مورد توجه قرار داده ایم چرا که قطعا در ایده های جدید بخصوص در بخش فناوری توجه به آن ضروری است.

عرب خاطرنشان کرد: قطعا هر ایده نو و مجموعه مدیریتی متخصص و صاحب تجربه در استان می تواند باعث تحولات بزرگ شود. رویکردهای جدید صندوق می تواند در مدیریت و پیشبرد برنامه های دانش بنیانی استان اثرات خوبی داشته باشد و باعث می شود حرکت وسیعتری برای آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز