خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان خبرداد؛

آذربایجان غربی میزبان چهارمین دوره رویداد استان آپ کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۴۱

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: چهارمین دوره رویداد استان آپ کشوری شهریور ماه سال‌جاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد نوری نیا، در نشست خبری اطلاع رسانی چهارمین رویداد استان آپ با بیان اینکه رویداد استان آپ ترکیب رویداد پیوند و دوشنبه‌های استارت آپی و تامین مالی جمعی است که به صورت استانی برگزار می‌شود گفت: تمامی هزینه‌های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده و شرکت در دوره‌های توانمند سازی، منتورینگ و ارائه در روز رویداد کاملا رایگان است.

نوری نیا، هدف از برگزاری رویداد استان آپ را شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، ارتباط موثر تر با بازیگران و فعالان زیست بوم و استار آپی استان، معرفی و بومی سازی پیشرفت‌ها و دست آوردهای حوزه نو آوری، تسهیل روند جذب سرمایه و به هم رسانی صاحبان کسب و کارهای نوپا، معرفی طرح‌ها و استارت آپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه گذاران فعال, به هم رسانی تیم‌ها و استارتآپ‌های استان به شتاب دهنده‌ها و سرمایه گذاران عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، ادامه داد: استارت آپ‌ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر و ایده‌های فناورانه سرمایه گذاران خطر پذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه گذاران شرکتی، سایر صندوق ها و سرمایه گذاران علاقمند. به سرمایه گذاری جسورانه صاحبان ایده جذاب و نو آورانه پارک‌های علم و فناوری شرکت‌های دانش بنیان و غیر دانش بنیان و مراکز رشد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ثبت نام شرکت کنندگان در این رویداد را ۲۰ مرداد سال‌جاری عنوان مرد و گفت: این رویداد شهریور ماه سال‌جاری به صورت حضوری و مجازی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

نوری نیا در خاتمه گفت: شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز