خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری شرکت ترکیه‌ای در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۲۷

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم آذربایجان غربی،از جذب سرمایه گذار ۲۰ میلیارد دلاری ترک در استان خبر داد.

محمد حسینی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به جذب سرمایه گذار ترک در استان گفت:این شرکت سرمایه گذاری اقدام به تولید بتن های پیش ساز در استان خواهد کرد.

 وی عمده مصرف بتن های پیش ساخته بلند را در حوزه راه سازی و ساختمان سازی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این شرکت  و سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در استان موجب اشتغالایی برای جوانان و ارز آوری به کشور خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فنی و مهندسی در زمینه تولید بتن های پیش ساخته در ترکیه است گفت: با سرمایه گذاری و فعالیت این شرکت در استان شاهد  تحولی نو در رابطه با راه ساری و ساختمان سازی در استان خواهیم بود. 

دبیر قرارگاه جوانان گام دوم آذربایجان غربی مزیت های فعالیت این شرکت در استان را سرعت بخشیدن به پروژه های در دست اجرای راه سازی و ساختمان سازی استان و هزینه کم آن عنوان کرد.

حسینی افزود: در همین راستا دیداری با سرپرستی معاونت اقتصادی استانداری داشتیم که عنوان شد تمامی حمایت های لازم را از این سرمایه گذار انجام داده و تمامی فرآیندهای راه اندازی شرکت در استان را تسهیل کرده و بروکراسی اداری را به حداقل کاهش خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز