خبرگزاری کار ایران

محمدیاری در نطق میان دستور:

توهین و دشنام به دولت خلاف شرع و قانون است/ اولویت خود را تعامل با دولت قرارداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۱۴

نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان عزیز در مواجهه با دولت گاهی حرف طرف مقابل را قبول ندارید اما لازم است که مخالفت خود را با متانت بیان نمایید، اکنون دشمن توان خود را متمرکز کرده است و ما لازم داریم که اتحاد داخلی و وحدت را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) مجلس شورای اسلامی حسن محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال  در نطق میان دستور خود طی سخنانی، گفت: رهبری در دیدار با نمایندگان گفتند که روابط میان قوا با شرع و قانون منطبق است. یعنی سوال و تفحص حق شما است اما توهین و دشنام خلاف شرع است، گاهی حرف طرف مقابل را قبول ندارید اما لازم است که مخالفت خود را با متانت بیان نمایید، اکنون دشمن توان خود را متمرکز کرده است و ما لازم داریم که اتحاد داخلی و وحدت را توسعه دهیم.

وی افزود: اینجانب به عنوان نماینده مردم اولویت خود را در تعامل با دولت قرار داده‌ام، همچنین انتظار داریم که مسئولین دولتی در سال آخر خدمت خود نسبت به انجام مسئولیت های خود اهتمام ویژه داشته باشند.

 محمدیاری در ادامه درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: با توجه به گذشت زمان زیادی از سیل در منطقه تالش، متاسفانه مسئولین هنوز اقدام به حضور در این منطقه نکرده‌اند، از وزیر راه و شهرسازی انتظار دارم که بازدید میدانی از منطقه به عمل آورد، همچنین انتظار می‌رود که اعضای کمیسیون عمران مجلس در منطقه حضور پیدا کنند و همکاران بدانند که این حضور موجب دلگرمی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: از از وزیر ورزش انتظار دارم با عنایت به صعود تیم چوکای تالش به لیگ دسته اول نسبت به تخصیص اعتبار مناسب جهت استانداردسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش، اقدام نمایند. همچنین با توجه به قانون اساسی و با توجه به اینکه این منطقه حدود یک چهارم از مصاحت استان گیلان است، درخواست و انتظار دارم که یک نماینده به حوزه انتخابیه من یعنی تالش، رضوانشهر و ماسال اضافه شود.

محمدیاری در ادامه سخنان خود در تذکر به وزیر نیرو، بیان داشت: به وزیر محترم نیرو متذکر می‌شوم که در حوزه آبفا از به‌کارگیری نیروهای ناکارآمد جداً خودداری کنید. در پایان از نیروهای امنیتی، نظارتی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان در خصوص ایجاد امنیت و دستگیری عوامل خودفروخته تشکر کرده و همچنین خداقوت ویژه می‌گویم به کادر درمان و کلیه کسانی که در حوزه سلامت طی ماه های اخیر با تمام در حال خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز