خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی؛

بیست و یکمین فروشگاه اتکا در استان مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۲۰۴

همزمان با ٣١ مرداد، روز صنعت دفاعی، بیست و یکمین فروشگاه اتکا و یازدهمین فروشگاه مشارکتی در شهر چمستان استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور دکتر فرزانه، نماینده شهر چمستان در مجلس شورای اسلامی؛ دکتر مرتضی اعلمی مدیر عامل شرکت فروشگاههای اتکا و جمعی ازفرماندهان، مدیران و مسئولان استان مازندران برگزار شد.

دکتر اعلمی با تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی به تمام أقشار نیروهای مسلح، اعلام کرد: افتتاح فروشگاههای مشارکتی در أقصی نقاط کشور و خصوصا  نقاط مرزی از مهمترین اهداف در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به خانواده های نیروهای مسلح  بشمار میرود.

مدیر عامل شرکت فروشگاههای اتکا تصریح کرد: فروشگاههای زنجیره ای به دلیل حذف واسطه ها  نقش موثری در کاهش هزینه خانوار دارند و سازمان اتکا با توجه به در دست داشتن چرخه کامل تولید و تأمین،  می تواند نقش بسزایی در این عرصه ایفا نماید.

وی در خصوص خدمات رسانی به خانواده های نیروهای مسلح گفت: کوتاه کردن مسیر تولید تا مصرف، قیمت تمام شده را کاهش میدهد و کمک به کاهش هزینه خانوار است و ما با شعار" از تولید تا مصرف با اتکا" به این امر دست یافته ایم.

مدیر عامل شرکت فروشگاههای اتکا با اشاره به سال جهش تولید و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری  ٣٥٠ فروشگاه مشارکتی اتکا در سراسر کشور افتتاح شده است.

 دکتر اعلمی ادامه داد: با توجه تاکید مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در راستای استفاده از کالای ایرانی، این افتتاح ها گام موثری در راستای جهش تولید تلقی می شود چرا که در فروشگاههای اتکا تنها کالای ایرانی عرضه میشود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در سایه حمایت از کالای ایرانی صورت میگیرد، ادامه داد:عرضه اجناس ایرانی در فروشگاههای زنجیره ای أتکا، به اهداف کشور در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگر ایرانی کمک شایانی دارد.

مدیر عامل شرکت فروشگاههای اتکا با بیان اینکه خدمت به جامعه نیروهای مسلح از افتخارات زحمتکشان این عرصه است، خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و جان برکفان میهن عزیزمان از افتخارات ما است و سازمان اتکا در این خصوص از هیچ تلاشی مضایقه نمیکند.

وی در خصوص اشتغال زایی در این حوزه گفت: در هر فروشگاه مشارکتی به طور میانگین بیش از ٤ نفر به صورت مستقیم و بیش از ١٠ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کارمیشوند و این اشتغال زایی در هر منطقه از جمله اقدامات قابل توجه در سراسر کشور به شمار میرود.

گفتنی است این فروشگاه با مساحت ۵۰۰متر در بخش سوپر مارکت و لوازم خانگی فعالیتش را در هفته گذشته شروع و همزمان با روز صنعت دفاعی رسما افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز