خبرگزاری کار ایران

در مراسم رژه نیروهای مسلح انجام شد؛

رژه یگان‌های محمول نیروی هوافضای سپاه از مقابل جایگاه

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۴۸

در مراسم رژه نیروهای مسلح امسال، یگان‌های محمول برگزیده نیروی هوافضای سپاه از مقابل جایگاه عبور کردند.

به گزارش ایلنا، در مراسم رژه نیروهای مسلح که همزمان با سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره)  در حال برگزاری است یگان های محمول برگزیده نیروی هوافضای سپاه از مقابل جایگاه عبور کردند.

در این مراسم سامانه موشکی قدر f ،سامانه موشکی عمار ، سامانه موشکی سوخت جامدسجیل ، سامانه موشکی خرمشهر و سامانه موشکی قیام از مقابل جایگاه عبور کردند.

فرماندهی موشکی نیروی هوافضای سپاه با بکارگیری انواع سامانه های موشکی زمین به زمین دوربرد میان برد و کوتاه برد با سوخت جامد و مایع مجهز به انواع هدایت های وشمند قادرند تا شعاع ۲ هزار کیلومتر اهداف تعیین شده را با دقت مورد اصابت قرار دهد.

سامانه موشکی پدافند هوایی Tor-m۱، سامانه راداری بشیر و سامانه موشکی پدافند هوایی صیاد از مقابل جایگاه رژه رفتند.

فرماندهی پدافند هوایی نهسا با ساخت ، تولید و بازسازی انواع رادار هشدار اولیه ، سامانه موشکی و توپخانه زمین به هوا و جنگ الکترونیک با اشراف کامل بر فضای کشور تا عمق صدها کیلومتر آماده مقابله با هرگونه تهدید می باشد.

این سامانه ها با همت و مجاهدت فرزندان ملت ایران در صنایع دفاعی کشور طراحی و ساخته شده است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز