خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در نطق میان دستور:

غفلت مسئولان از مشکلات فقرا در تضاد با سیره علمی و عملی امیر المومنین(ع) است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۷۴

نماینده مردم بندر ماهشهر گفت: امروز با وجود شرکت های خصولتی برای رانت خواری نمی‌توانیم مدعی تبعیت از ولایت باشیم.

به گزراش ایلنا، علی گلمرادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: روز اکمال دین و اتمام نعمت بر مسلمین جهان و  مردم بزرگ ایران مبارک باد، در وصف ولایت و غدیر اشاره می کنم به حدیث قدسی که می فرماید "اگر مردم در ولایت امیرالمومنین(ع) اجماع می کردند، جهنم را خلق نمی کردم".

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به غدیر و ولایت یعنی آنکه هرگز از حریم ولایت و رسالت فاصله نگریم، چرا که هر گونه فاصله یعنی توجه به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکاف میان مسلمان که متأسفانه امروزه نظاره گر آن هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید با تبعیت محض از ولی امیر المسلمین(ع) نقشه دشمنان را خنثی کنیم، البته انسجام به شروطی وابسته است، که داشتن  روحیه انقلابی یکی از این مسائل است، یعنی آنکه سیره عملی و علمی امیرالمومنین(ع) را سرلوحه خودمان قرار دهیم. امام علی(ع) در روز به مدیریت و امور مسلمانان می پرداخت و در شب در خدمت فقرا و ضعفا بود.

وی گفت: امروز برخی از مسئولان ما غافل از این رویه و روش و بی توجه به مسائل و مشکلات قشر ضعیف هستند و این در تضاد با سیره علمی و عملی امیر المومنان(ع) است، امروز نمی توانیم با سطح مدیریت پروازی ادعا کنیم که به روش امام علی(ع) خدمت می کنیم.امروز با وجود شرکت های خصولتی برای رانت خواری نمی توانیم مدعی تبعیت از ولایت باشیم.

گلمرادی ادامه داد: امروز با گرفتن حقوق های نجومی در تعارض با سیره امام علی(ع) رفتار می کنیم، امروز با تعریف دو نرخی برای مولفه های اقتصادی که ایجاد فساد می کنیم، در تعارض با سیره امام علی(ع) رفتار می کنیم. امروز نمی شود که کشور را با مدیران دو تابعیتی اداره کرد.

وی افزود: اختلاف شدید میان حقوق کارگران و مدیران ویژه خوار در تعارض با سیره امام علی(ع) و ولایت است، از طرف دیگر استکبار ستیزی دارای اهمیت است، یک روزی پادشاه این کشور در مقابل ملکه انگلیس سر تعظیم فرود می آورد و عزت این نظام را به مخاطره می اندازد، اما امروز مقام معظم رهبری شجاعانه در مقابل فرستاده استکبار جهانی دست رد بر سینه او می زند و عزت نظام را به رخ جهانیان می کشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: پهپاد استکبار جهانی با اقتدار تمام از جانب سپاه پاسداران متلاشی می شود، تشکر می کنم از وجود ارزشمند سپاه که عزت آفرین این نظام بزرگ و مقدس است. شناور انگلیسی توقیف می شود و منتظر واکنش هستیم، درود بر این عزت و عزتمندی، در اینجا از بزرگ‌منشی مقام معظم رهبری برای عزت آفرینی این نظام تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در کنار مولفه های انقلابی و استکبارستیزی باید امید به اینده را در میان مردم توسعه داد و در این مسیر باید توجه داشته باشیم به وجود جوانان بزرگ و خلاقی که مورد تأکید مقام معظم رهبری هستند و اجازه ندهیم به عنوان سرمایه از این کشور فراری شوند و در خدمت استکبار و دشمنان این نظام قرار گیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: پیروزی از آن این ملت بزرگ است، به شرطی که مدیران و مسئولان متوجه عظمت ملت بزرگ باشند، همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند سایه جنگ توسط ملت بزرگ از سر این کشور برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز