خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیر کل محیط زیست خوزستان از پتروشیمی مارون صورت گرفت؛

تقدیر گلمرادی از عملکرد پتروشیمی مارون در تعهد به مسئولیت های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۶۴

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، در بازدید مدیرکل محیط زیست استان از پتروشیمی مارون، عملکرد این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی را قابل ستودن دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی گلمرادی در این بازدید گفت: پتروشیمی مارون یکی از شرکت های خوب منطقه در انجام مسئولیت های اجتماعی است.

وی افزود: جایی که خوب کار شود، مسئولیت های اجتماعی دیده شود، مردم دیده شوند باید از آن تعریف کنیم و آنجایی هم که بی توجهی به مردم این شهرستان می شود را ابراز می کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: پتروشیمی مارون از شرکت های خیلی خوب است، مدیریت شرکت، هیئت مدیره، کارکنان خیلی خوبی دارد که متعلق به این منطقه هستند و دلسوزانه کارشان را انجام می‌دهند.

گلمرادی با اشاره به وضعیت صنایع پتروشیمی در منطقه اظهار داشت: وضعیت امروز صنعت با سنوات یا دهه گذشته قابل قیاس نیست. اما پتروشیمی مارون حقیقتاً از شرکت های سرآمد در توجه به مسئولیت های اجتماعی است، طبیعتاً در بحث محیط زیست به خوبی می توانید آنرا ارزیابی کنید که انشالله نمره قابل قبولی دارند.

وی افزود:شرکت ها باید همیشه به منطقه توجه داشته باشند و شاهد هستیم در روز گذشته کلنگ زنی دیگری در بندر ماهشهر و در هفته‌ها و ماه‌های گذشته نیز چندین پروژه آموزشی که ضرورت در بحث زیرساخت‌های آموزشی دارد و قابل توجه هم هست، از سوی پتروشیمی مارون صورت گرفته است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، بندر هندیجان و بندر امام خمینی(ره) گفت: در بحث محیط زیست ما به عنوان نماینده مجلس می‌توانیم با اصلاح و تدوین قانون محیط زیست قدرت بیشتری را در اختیار اداره کل محیط زیست قرار دهیم و با اهرم های آن برای منطقه بهره‌گیری کنیم و از طرفی اداره کل محیط زیست هم می بایست در بحث شرکت های پتروشیمی ملاحظات اجتماعی و اقتصادی را لحاظ نماید تا صنعت هم بتواند با ثروت آفرینی و اشتغال زایی کمک حال منطقه باشد.

وی یادآور شد: ان شاءالله در جلسات دیگری که با حضور همه مدیران عامل تشکیل شود، در کنار همدیگر در خصوص امکانات و محیط زیست شهرستان رسیدگی بیشتری باید انجام گیرد چرا که وضعیت خوب و مناسبی در منطقه نداریم.

علی گلمرادی با بیان اینکه مردم و نظام از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تاکید نمود: یک قصور از مدیران شهری بوده و بخشی از آن مربوط به مدیران عامل گذشته و باید برای حفظ نظام و مردم، همدیگر را خوب تحمل کنیم و به همدیگر کمک کنیم و آنجایی که بحث مردم و نظام است، کمتر با یکدیگر مماشات کنیم و هدف گذاری به گونه‌ای باشد که منطقه آزار نبیند.

وی در پایان اظهار داشت: ذهنیت مردم نسبت به صنعت مثبت نیست و باید برای شهرستان کارهای بیشتری در حوزه محیط زیست و امکانات شهری انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز