خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در پیامی به مناسبت روز معلم: 

نباید معلمان دغدغه ی معیشت داشته باشند/ جایگاه تعلیم و تربیت، بالاترین جایگاه در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۸۳

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک دکتر علی گلمرادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آنگاه که بشر با تعلیم و تربیت آشنا گشت، جامعه به سمت توسعه و تعالی حرکت نمود و در این مسیر، نقش برجسته و تاثیرگذار معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست.

امروز، هر کس در هر پست و منصبی که باشد، باید خود را مدیون تلاش و مجاهدت معلمانی بداند که جوانی و دانش خود را صرف پرورش و تعلیم او کرده اند.

اینجانب بعنوان نماینده شما قشر فرهیخته و شریف در مجلس شورای اسلامی، بر خود فرض می دانم تا تمام تلاش و اختیارات قانونی خود را در راه برداشتن مشکلات و تنگناهای موجود جامعه ی عظیم آموزش و پرورش بکار بندم و اعتقاد دارم هر چه ما در این زمینه هزینه کنیم، سرمایه گذاری برای ساختن نسلی توانمند، با دانش، متعهد و مسئولیت پذیر کرده ایم که سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.

لذا این فرصت را غنیمت شمرده و این روز و مناسبت فرخنده را به تمامی آموزگاران و فرهنگیان عزیز تبریک گفته و از خداوند منان خواهانم، فرصت جبران تمام زحمات شما بزرگواران را به بنده ارزانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز