خبرگزاری کار ایران

تذکر شفاهی گلمرادی به دولت و مجلس؛

وقتی خوزستان را مصیبت گرفته، تشکیل هیئت دولت در تهران چه معنایی دارد؟/ تمرکز گرایی پدرِ مملکت را در آورده/ چرا معاون اول رئیس جمهور در خوزستان مستقر نشد؟+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۵۳

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی خواهان نگاه ویژه دولت به خوزستان در این شرایط حساس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در جلسه امروز ۲ اردیبهشت ماه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت و مجلس، اظهار داشت: تذکر من به نمایندگی از مردم هم به دولت است هم به مجلس، منفعل عمل کردن دولت و مجلس در رابطه با بحران های زنجیره ای استان خوزستان قابل بخشش نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز مصیبتی که در خوزستان حاکم است، فراتر از آن چیزی است که در اتاق های شیشه ای و در هوا و فضا مسئولین نظاره گر هستند.

وی در پیشنهادی خواستار استقرار معاون اول رئیس‌جمهور در خوزستان و مدیریت وضعیت بحرانی استان شد و بیان کرد: در حالی که مردم در بدبختی به سر می‌برند، آقایان وزرای نیرو و جهادکشاورزی در تهران چه می‌کنند؟ تمرکزگرایی پدرِ صاحب این مملکت را درآورده است. جلسه هیأت دولت به جای مرکز باید در خوزستان تشکیل شود.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر گلمرادی، خطاب به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که در جلسه حضور داشت، گفت: در مسئله خوزستان اکثر نمایندگان گلایه دارند، نگاه و جلسه ویژه‌ای نیاز است و باید با دولت نشست داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز