خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در دیدار با وزیر کار بر ضرورت بازنگری در قانون کار مناطق ویژه تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۸۴

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، گلمرادی در این دیدار بر ضرورت بازنگری در قانون کار مناطق آزاد و ویژه که به گفته وی، ظلم فاحش کارفرما، شرکت‌ها و صنایع فعال در منطقه نسبت به حق و حقوق جامعه کارگری به استناد مواد قانونی که متاسفانه به صورت یکجانبه در این قانون لحاظ شده است، خواستار بازنگری در این قانون شد.

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی همچنین بر ضرورت اعمال نظارت بر ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه مبنی بر اولویت جذب و بکارگیری نیروهای بومی و جلوگیری از تضییع حقوق ساکنین این مناطق که خسارت و آسیب های صنعت را تحمل کرده و متاسفانه افراد غیربومی از جانب شرکت ها استخدام می شوند را خواستار شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در این دیدار بر ضرورت توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با توجه به وجود استعداد و زیرساخت‌های لازم و از طرفی ضرورت توسعه اشتغال کشور با توجه به تعداد زیاد بیکاران در آن منطقه، تاکید نمود.

گلمرادی، ضرورت توجه به مدیران بومی و کاهش سفرهای پروازی غیرضروری ناشی از در راس کار بودنِ مدیران غیر بومی را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز