خبرگزاری کار ایران

شامگاه سه‌شنبه صورت گرفت؛

تجمع کارگران سایت‌های ضدعفونی بندر امام خمینی مقابل دفتر نماینده/ اعتراض کارگران به عملکرد اداره پایانه حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۶۵

تعدادی از کارگران سایت های ضد عفونی تانکرهای نفتی در بندر امام خمینی، در اعتراض به صدور مجوز راه اندازی سایت جدید در پایانه حمل و نقل، شامگاه سه شنبه 20 آذرماه دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، این کارگران دلایل تجمع اعتراضی خود مقابل دفتر علی گلمرادی نماینده مردم شهرهای ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی را صدور مجوز راه اندازی سایت جدید ضدعفونی در محوطه اداره پایانه حمل و نقل بندر امام ذکر کردند.

این کارگران گفتند: در حال حاضر حدود ۸ سایت در بندر امام وجود دارد که هر کدام حدود ۶۰ نفر را مشغول بکار کرده و بسختی قادر به پرداخت حقوق این کارگران بومی هستند.

کارگران همچنین بیان داشتند: این اقدام امنیت شغلی ما را به خطر می‌اندازد.

تعداد دیگری از این کارگران نیز گفتند: اگر اداره پایانه بندر امام جای اضافی دارد، چرا برای پارکینگ کامیون و تریلرها از آن استفاده نمی کند تا ما شاهد ازدحام و ترافیک در محور پلیس راه به بندر امام نباشیم؟

این کارگران شاغل در سایت های ضدعفونی منطقه که تعداد خود را حدود ۴۸۰ نفر اعلام کردند، افزودند: ما به دنبال یک لقمه نان حلال هستیم و اجازه نمی دهیم کسی با نان ما بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز