خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

لزوم استقرار ادارات مستقل در هندیجان/ گلمرادی: با نیروهای ضعیف برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۱۵۲

علیرغم اینکه سالهاست از شهرستان شدن بندر هندیجان می‌گذرد، این شهر با مشکلات عدیده از جمله عدم استقرار برخی ادارات مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، ضعف برخی مدیران شهرستان هندیجان سبب شده مشکلات در منطقه بیشتر شود که هر روز اخبار آن مردم را مضطرب می‌ کند.

مسئولان هیچ پاسخ قاطعی برای رفع مشکلات هندیجان ندارند و یا اعلام می‌کنند در دست بررسی و یا در حال پیگیری است؛ اما زمان اتمام پیگیری‌ها و به نتیجه رسیدن کارها معلوم نیست.

بخشی از مشکلات هندیجان را می‌توان در عدم استقرار ادارات ثبت اسناد، اوقاف، بنیاد مسکن، تعزیرات حکومتی، مزارع پرورش آبزیان، مرکز معاینه فنی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس + 10 و عدم به‌ کارگیری جوانان بومی و تحصیل‌ کرده در ادارات این شهر برشمرد.

علی گلمرادی به ‌عنوان نماینده و وکیل مردم محروم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، که مردم به وی اعتماد کرده و با رأی خود، رسالت بزرگ ارتقاء و شکوفایی شهر و جوانان مستعد آن را بر عهده وی نهاده‌اند، راهی جز برخورد با نیروهای ضعیف و بعضاً سهل ‌انگار که اوضاع شهر را به حالت فعلی رسانده‌اند، ندارد.

اگر مسئولان هندیجان به خود نیایند و برنامه‌های جدید و راهبردی ارائه و نسبت به قبل تلاش خود را دو چندان نکنند؛ احتمال دارد بزودی شاهد تغییرات عمده در این شهرستان باشیم.

علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: انتظار من این است که مردم و رسانه‌ها مطالبه گر باشند، سکوت نکنند، مشکلات و معضلات شهرستان و حتی کل حوزه انتخابیه را پیگیری کنند. فعالان اجتماعی و فضای مجازی هم با حفظ حرمت و احترام به مدیران، پیگیر مشکلات و درخواست خود باشند.

وی افزود: بهانه‌های واهی برای عدم‌ استقرار ادارات در هندیجان قابل ‌قبول نیست و بیان‌گر بی تعهدی و بی‌ مسئولیتی ادارات کل خوزستان است.

گلمرادی خواستار پیگیریِ جدی مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات شد و گفت: هرجا که مسئولین احساس کردند نیاز است که نماینده ورود کند، آماده هستیم تا از مرکز استان یا پایتخت، مشکلات را پیگیری نمائیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز