خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در گفتگو با ایلنا:

با انتصاب هر مدیر غیر بومی در صنایع پتروشیمی منطقه مخالفم/ مقابل باندبازی‌ها می‌ایستم/ مدیران بومیِ منصوب شده، اعتمادسازی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۴۴

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: در عمل به سوگندی که روز اول نمایندگی یاد کرده‌ام، در راستای صیانت از منافع ملی و منطقه‌ای، مانع پایمال شدن حقوق مدیران شایسته بومی می‌شوم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا، در خصوص مخالفت با برگزاری جلسه معارفه‌ی مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی، گفت: قبلاً و به کرار به مدیران عامل هلدینگ های نفتی، پتروشیمیایی و وزرای مربوطه، گوشزد کرده‌ام که خواست و اراده مردم منطقه و همچنین منافع ملی ایجاب می‌کند تا از جوانان دارای تجربه و دانش روز در پست‌های مدیریتی و هیئت‌های مدیره شرکت‌ها استفاده شود و این منطقه را از وجود وابستگان به صاحبان قدرت و نفوذ، که به‌ناحق حقوق کارکنان و مدیرانی که در محیط سخت صنعت، تجارب ارزنده‌ای کسب نموده‌اند را پایمال می‌کنند، خالی کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بنده حدود سه سال است که در مجلس شورای اسلامی حضور یافته‌ام و به توان مدیران بومی پی برده‌ام، چگونه است که آقایان تهران نشین تا کنون کوچک‌ترین اهمیتی به پرورش و رشد این نیروها نداده‌اند؟ چگونه می‌توان به سوددهی و راندمان بالای یک شرکت بدون وجود و ایجاد انگیزه در بین کارکنان و مدیران میانی آن، امید داشت؟ اگر این باور در میان کارکنان وجود داشته باشد که تحت هیچ شرایطی زمینه‌ی رشد آنان فراهم نمی‌شود و همواره باید منتظر باشند تا جای خالی مدیریت‌ها را مدیران پروازی و سفارشی پر کنند، دیگر چه انگیزه‌ای برای آنان باقی خواهد ماند؟.

گلمرادی ادامه داد: از اینرو و براساس سوگندی که روز اول در مجلس شورای اسلامی یاد کرده‌ام که "همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آن‌ها را مدنظر داشته باشم". نه از منظر دخالت در مدیریت‌ها، بلکه از موضع نظارت بر مصالح کشور و منطقه، با هرگونه انتصاب مدیران غیر بومی که هیچ آشنایی به منطقه، ظرفیت‌ها، خواسته‌ها و مصالح آن ندارند، مخالفت خواهم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزینه‌ای از سوی من برای تصدی هیچ پستی معرفی نشده و همواره گفته‌ام که خودتان از میان نیروهای بومیِ موجود، نفرات شایسته را گزینش کرده و منصوب نمایید.

گلمرادی افزود: این موضع‌گیری که ناشی از خواست مردم منطقه می‌باشد، مسئولیت مدیران بومی را دوچندان می‌کند. زیرا آنان باید بیش از قبل نسبت به اعتمادسازی میان صنعت و محیط پیرامون کوشا باشند و از تمام ظرفیت موجود برای تربیت و رشد مدیران میانیِ بومی، تولید بیشتر و توسعه‌ی فعالیت و کمک به محرومیت‌زدایی از منطقه، کوشا باشند. زیرا این‌گونه موضع‌گیری من ناشی از خواست مردم منطقه است و نباید طوری رفتار شود که مردم از مدیران بومی هم ناامید شوند.

علی گلمرادی در پایان در خصوص برخی واکنش ها و اظهار نظرها در خصوص مخالفتش با برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی، گفت: این رفتارها، بداخلاقی های زودهنگام انتخاباتی است که توسط برخی کاندیداهای احتمالی هدایت می شوند و هیچگونه تاثیری در اراده ام برای مقابله با بکارگیری مدیران پروازی و سفارشی ندارد. آنچه برای من اهمیت دارد، صیانت از حقوق موکلینم و پایبندی به سوگندی است که برای حفظ منافع ملی و منطقه ای خورده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز