خبرگزاری کار ایران

ملانوری:

مفاد میثاق نامه «بهرفت» در جامعه باید نهادینه و فرهنگ‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۲۷

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مفاد میثاق نامه بهرفت در جامعه باید نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش ایلنا، حمید ملانوری در بازدید از پست ایمنی و سلامت شهرستان کرمان و امضای میثاق نامه به پویش ملی بهرفت ضمن قدردانی از تلاش های داوطلبانه اعضای جوانان گفت: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر  در حرکت های خداپسندانه و خیرخواهانه در طول ایام سال علی الخصوص در نوروز خدمات بسیار خوبی در جامعه ارائه می دهد.

ملانوری با اشاره به اهمیت مفاد میثاق نامه پویش بهرفت افزود: رعایت این نکات ایمنی برای رفاه و آسایش بیشتر و سلامت انسان ها با هدف ایجاد فضای آرام و با نشاط بسیار موثر است.

وی با اشاره به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر در تکریم و حفظ جان و سلامت انسان ها خاطرنشان کرد: رعایت این موارد از سوی همه، تبدیل به یک جامعه آرمانی و ایده آل برای زندگی بهتر خواهد شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در خصوص سفر ایمن از سوی اعضای سازمان جوانان هلال احمر باعث ایجاد فرهنگ ایمنی در رانندگی، مسافرت و حمل نقل می شود.

ملانوری با اشاره به اینکه مفاد میثاق نامه بهرفت در جامعه باید نهادینه و فرهنگ سازی شود، افزود: هر کار جدیدی که به جامعه معرفی می شود در اثر تکرار تبدیل به عادت می شود که این همان فرهنگ عمومی است که در واقع اعضای جوانان در پست های ایمنی و سلامت نقش موثری در توسعه و گسترش پویش بهرفت دارند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها افزود: استقرار متعدد پست های ایمنی و سلامت در محورهای مواصلاتی در ایام نوروز و با مشارکت و حضور گسترده اعضای جوانان هلال احمر باعث شادابی و نشاط سفرهای نوروزی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز