خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۴

اگر قرار است امربه معروف و نهی ازمنکری باشد، این امربه معروف ونهی ازمنکر فقط کافی است در حوزه مدیریت ادارات دولتی اعمال شود.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در این سازمان ضمن اشاره به مصادیق امر به معروف و دوری از منکرات در مورد مدیران و پرسنل سازمان، بر عملی کردن بیشتر امر به معروف و نهی از منکر با فرهنگسازی بجای برخوردهای فیزیکی تاکید کرد و گفت: با فرهنگ سازی مصادیق معروف در ادارات، مدینه فاضله شکل می‌گیرد.
وی افزود: اخیراً وزارت کشور با ارسال نامه‌ای به استانداری آذربایجان شرقی در خصوص اجرایی نمودن اصل هشتم قانون اساسی با موضوع فریضه امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اصول مترقی نظام جمهوری اسلامی و مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان‌های دولتی شده است تا مصادیق معروف توسط مدیران و کلیه کارمندان ترویج و مصادیق منکر زدوده شود.
محمدیان با بیان اینکه اگر قرار است امربه معروف و نهی ازمنکری باشد، این امربه معروف ونهی ازمنکر فقط کافی است در حوزه مدیریت ادارات دولتی اعمال شود افزود: مسئولین ابتدا خود بایستی آمر به معروف و ناهی از منکر باشند تا مشکلات برطرف شود، چراکه بدون تحقق آن در خود آنان و زیر مجموعه‌هایشان نمی‌توان به محقق شدن آن امیدوار شد.
وی ادامه داد: اگر در بدنه مدیریتی سازمان معروف بررسی شود و منکر زیر پا گذاشته شود و بهره برداران و ارباب رجوع ببینند که مدیران و پرسنل سازمان به معروف وفا دارند و هر کار معروفی را پاس می‌دارند و در مقابل هر کار منکری می‌ایستند در اینصورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بصورت عملی تبیین و فرهنگ سازی می‌شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه توجه به امربه معروف و نهی از منکر و محوریت قرار گرفتن این اصل در شیوه اداره سازمان راه حل تمام مشکلات پیش آمده است افزود: امر به معروف و نهی از منکر تنها به بدحجابی خلاصه نمی‌شود و بدحجابی نیز تنها مختص به زنان نمی‌شود بلکه مردان نیز بایستی به وظیفه خویش در این رابطه عمل نمایند.
وی با بیان اینکه مخاطب اصلی امر به معروف و نهی از منکر مسئولان هستند بر لزوم توجه جدی به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: انجام یک عمل با زور دوام چندانی نخواهد داشت و عکس‌العمل شدید در جامعه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز