خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در جمع مردم روستای سیل‌زده کردخیل در استان مازندران:

به خسارت دیدگان کمک بلاعوض و وام بلندمدت کم‌بهره خواهیم داد/ برای عبور از مشکلات باید دست به دست هم دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۶۶

رئیس جمهور با حضور در روستای کردخیل از توابع ساری از این منطقه سیل زده بازدید و با مردم از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه بلافاصله پس از ورود به استان مازندران عازم روستای کردخیل شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح استاندار و مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

روحانی همچنین با حضور در منازل و باغ‌های آسیب دیده مردم در فضایی صمیمی با آنان گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

رئیس جمهور همچنین در جمع مردم روستای سیل زده «کردخیل» گفت: بسیار خوشحالم خداوند به من توفیق داد تا در این لحظات خدمت شما مردم وفادار به کشور، دین و نظام‌تان برسم.

وی اظهارداشت: برای همگان درد، غم و رنج بود که در آغاز سال جدید در کنار رحمتی که خداوند با بارانش نازل کرد، برای زندگی عده‌ای از هموطنان عزیزمان بواسطه سیل و سیلاب، مشکلاتی پیش آمد.

روحانی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا همه این خسارت‌ها و مشکلات با دست پرتلاش مردم و در حد امکان با کمک دولت جبران شود، افزود: به همه آنهایی که مسکن‌شان خسارت دیده، یا شغل، دام و زمین کشاورزی‌شان دچار آسیب شده، حتماً هم کمک بلاعوض می شود و هم وام بلندمدت کم‌بهره خواهیم داد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با همه توان‌ در کنار و در خدمت مردم است و ان شاء‌الله خداوند بزرگ در این سالی که سال امیرالمؤمنین(ع) است، همه ما را یاری می کند.

روحانی با بیان اینکه امروز همه مسوولان، نهادها و کمیته‌ها، هلال احمر، امدادگران و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلاتی که پیش آمده را رفع نماییم؛ خیلی خوشحالم که مردم عزیز در عین حالی که سختی و رنج کشیدند اما از مسئولین اظهار رضایت می‌کنند؛ این بزرگترین عیدی است که شما به ما می‌دهید و برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران در شرایط سختی و مشکلات به فکر هم بوده و همدیگر را یاری می‌‌کنند، گفت: امروز بسیاری از استان‌های کشور بویژه خوزستان درگیر مشکل بارندگی شدید و سیلاب هستند.

روحانی افزود:  باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات عبور کنیم و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که همواره خدمتگزار خوبی برای شما مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز