خبرگزاری کار ایران

عارف خطاب به رئیسی:

قوه قضاییه می‌تواند در شرایط فعلی نقش مهمی در تقویت گفت‌وگوی ملی ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۰۶۶

عارف به رییس جدید قوه قضاییه تبریک گفت و پیامی نوشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی دستگاه قضایی باید در جایگاهی قرار گیرد که مامن همه شهروندان عزیز کشورمان و ملجا همه مظلومان باشد.

به گزارش ایلنا، نامه محمدرضا عارف به رییس جدید قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

 سلام علیکم

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را صمیمانه تبریک می‌گویم  و برایتان آرزوی توفیق و دست یابی به اهداف عالیه نطام جمهوری اسلامی  را در این قوه مهم و تاثیرگذار دارم.

مسئولیت خطیر ریاست قوه قضاییه که باید پناهگاه و مامن مظلومان باشد می طلبد که از تمامی ظرفیتها و دانش حقوقی حقوقدانان برجسته و نخبگان این بخش استفاده شود. در دهه پنجم انقلاب اسلامی دستگاه قضایی  باید  در جایگاهی قرار گیرد که مامن همه شهروندان عزیز کشورمان و ملجا همه مظلومان باشد . امید است با تلاش جنابعالی و  بهره گیری از تجارب طولانی خود در قوه قضاییه و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بخصوص فرمان هشت ماده‌ای ایشان، قوه قضاییه در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

در شرایط فعلی کشور  وحدت و یکپارچگی مسئولان و تقویت روحیه برادری‌های اوایل انقلاب و گفت‌وگوی ملی رمز موفقیت نظام اسلامی می باشد و در این بین قوه قضاییه نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

لازم می‌دانم از تلاش‌های حضرت آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در مسئولیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام  از خداوند بزرگ مسألت کنم.

موفق و پیروز باشید.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز