خبرگزاری کار ایران

نامه‌ ۱۵۲ نماینده به رییس‌جمهور:

۱۵ هزار میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها به شهرداری‌ها اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۲۶

۱۵۲ نماینده مجلس در نامه‌ای از رییس‌جمهوری درخواست کردند تا ۱۵ هزار میلیارد ریال از عوارض واریزی شهرداری‌ها به حساب هدفمندسازی یارانه‌ها را برای جلوگیری از ایجاد بحران و تنش به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نامه ۱۵۲ نماینده مجلس به رییس‌جمهوری را قرائت کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: هزار و ۲۷۹ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری مشغول خدمت‌رسانی به روستاییان و شهروندان در سراسر کشور هستند که کارگران زحمتکش این نهادها به دلیل رکود ساخت و ساز و حذف عوارض سهم آنها از محل فروش فرآورده‌های نفتی از سال جاری با مشکل عدم پرداخت حقوق مواجه شده‌اند.

در این نامه نمایندگان مجلس خطاب به رییس‌جمهور تاکید کردند: با عنایت به اینکه مجلس تلاش خود را در بودجه ۱۳۹۸ انجام داد تا مشکلات سال جاری برای شهرداری‌ها به وجود نیاید، از شما تقاضا داریم با توجه به واریز ۳۲ هزار میلیارد ریال عوارض سهم شهرداری‌ها به حساب هدفمندسازی یارانه‌ها، حداقل ۱۵ هزار میلیارد ریال از این منابع را تا قبل از پایان سال برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت جلوگیری از ایجاد بحران و تنش در این دستگاه‌ها اختصاص دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز