خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به ایلنا خبر داد؛

جزئیات آزادی ۵ مرزبان ربوده شده/ تلاش برای آزادی باقیمانده مرزبانان با کمک دولت پاکستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۰۹

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از جزئیات آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه خبر داد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: ۵ نفر از سربازانی که در مرز میرجاوه ربوده شده بودند حدود سه روز پیش به مقامات دولتی پاکستان تحویل داده شدند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور ادامه داد: درصدد هستیم تا انشاالله باقی سربازان نیز به همین شکل آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برگردند.

وی درباره سازوکار آزادی این مرزبانان گفت: در سطح دو دولت پیگیری‌های لازم انجام گرفت. وزیر کشور تعامل بسیار سازنده‌ای با دولت پاکستان داشت. همچنین آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان سفر کرد و رایزنی‌های لازم را انجام داد.

حیدری ادامه داد: رایزنی‌ها در سطوح مقامات مختلف، وزارت کشور و وزارت خارجه هر دو طرف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ربوده شدن این سربازان مبنای مشخصی نداشت. یک اقدامی بود که در داخل خاک پاکستان صورت گرفت که دولت این کشور در یک همکاری خوب با وزارت خارجه توانست پنج سرباز را آزاد کند.

وی در خاتمه گفت: همچنان در تلاش هستیم تا باقی سربازان نیز به همین شکل رهایی پیدا کنند و به کشور بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز