خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی یکی از سیاست‌های ما است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۱۳

وزیر کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی یکی از سیاست‌های ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه صد و هشتمین جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور که با محوریت نقش صدا و سیما و سینما در حل معضلات اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: هدف‌گذاری‌ها و مجموعه اقداماتی که انجام شده نشان می‌دهد که در بخش‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ای هم اشتراک معنا و هم درک دقیق موضوع و هماهنگی و همکاری‌های بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که مسئولان رسانه ملی در اینجا ارائه دادند نشان می‌دهد که در طی یک سال گذشته هم در حوزه سینما و هم در حوزه صدا و سیما اقدامات خوبی با هدف‌گذاری‌های مناسب صورت گرفته و این می‌تواند برای ما نویدبخش باشد که در عرصه آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ای استفاده بهتری داشته باشیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد:‌ لازم است که در این موضوعات نیز به عنوان یک موضوع اجتماعی مردم مستقیما درگیر شوند. استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های فضای مجازی یکی از سیاست‌های ما بود که در این جلسه مطرح شد. امیدواریم با پیگیری‌های لازم و هماهنگی‌های ایجاد شده نتایج بهتری به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز