خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

روحانی فرارسیدن روز ملی جمهوری اتریش را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۹۱

رئیس‌‌جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری اتریش، تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره از مناسبات سازنده و توأم با احترام، با تمام کشورهای جهان به ویژه اتریش به عنوان شریک قابل اعتماد در اروپا و میزبان نهادهای بین‌المللی استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای الکساندر فان در بلن

رئیس جمهوری اتریش

فرارسیدن روز ملی جمهوری اتریش را به جناب عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اتریش از پیشینه طولانی و دوستانه‌ای برخوردار بوده است. جمهوری اسلامی ایران همواره از مناسبات سازنده و توأم با احترام، با تمام کشورهای جهان به ویژه اتریش به عنوان شریک قابل اعتماد در اروپا و میزبان نهادهای بین‌المللی استقبال می‌نماید.

بر این باورم با توجه به تفاهمات حاصله در سفر اینجانب به وین و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، مناسبات دو کشور همچون گذشته در جهت تأمین منافع متقابل و ارتقای صلح و امنیت پایدار بین‌المللی گسترش خواهد یافت.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و سربلندی مردم جمهوری اتریش را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز