خبرگزاری کار ایران

کبیری در نطق میان دستور:

مجلس به جای پرداختن به مسائل ضروری به حاشیه می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۲۷

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید تقی کبیری، در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز مجلس که باید طبق فرمان امام خمینی (ره) در راس امور باشد، به دلیل پرداختن به مسائل غیرضروری و حاشیه‌ای در قالب قانون‌گذاری مطالبات جدی مردم را که اقتصاد، معیشت و زندگی روزمره است کمتر مورد توجه قرار می‌دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: در مورد نظارت باید بگویم مجلس نمره قابل قبولی ندارد، چرا که مگر می‌شود با این اختیار نظارت ما شاهد تخلفات مختلف و فساد مالی باشیم؟ البته در مورد شفافیت نیز عملکرد مجلس شورای اسلامی ضعیف بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری ادامه داد: ایشان چند روز پیش گفتند که به غیر از مسائل نظامی و امنیتی و اموری که با دشمن مقابله دارد هیچ رازی با مردم نباید وجود داشته باشد. سوال من این است که چه‌طور می‌شود طرح شفافیت آرای نمایندگان که با امضای بالای ۲۰۰ نفر از نمایندگان وارد صحن می‌شود اما ناباورانه حتی یک فوریت آن نیز رای نمی‌آورد؟.

کبیری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت قرار دهید ای کاش طبق بیان خودتان وضعیت اقتصادی و به ویژه ارزی را به همان یکسال گذشته بر می‌گرداندید.

وی در ادامه وزیر آمورش و پروش مورد خطاب قرار داد و عنوان کرد: آقای بطحایی از شما درخواست می‌کنم که مطالبه آموزش دهندگان نهضت را جدی گرفته و اقدام سریع و قاطع انجام دهید. همچنین نسبت به مطالبات و معیشت فرهنگیان اهتمام جدی داشته باشید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز