خبرگزاری کار ایران

باهنر در پاسخ به ایلنا:

زمینه وحدت صددرصدی اصولگرایان بیش‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۵۴

ما هم شاید نقدهایی نسبت به صدا و سیما داشته باشیم به هر حال این رسانه، رسانه ملی است و باید برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین برنامه تولید کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط امروز من فکر می‌کنم، برای اصول گرایان چون حس می‌کنند رقیب جدی در کار است، زمینه وحدت صددرصدی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری که امروز عصر در محل خبرگزاری ایسنا برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به تجربیات ناموفق گذشته به خصوص در انتخابات سال ۹۲ راهکار اصول‌گرایان برای ایجاد وحدت در انتخابات سال آینده چیست، گفت: هیچ‌گاه منظور ما از وحدت، وحدت فلسفی و صددرصدی نبوده است و ما همیشه از نوعی ائتلاف صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: هر چند هدف ما این است که به یک ائتلاف صددرصدی دست پیدا کنیم، ولی این موضوع نیز نسبت به شرایط و انتخابات گوناگون متفاوت است. شاید ما در یک انتخاباتی در شرایط خاص به وحدت ۵۰ درصدی برسیم و یا در یک انتخابات دیگر به وحدت صددرصدی.

باهنر تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز من فکر می‌کنم، برای اصول گرایان چون حس می‌کنند رقیب جدی در کار است، زمینه وحدت صددرصدی بیشتر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آقای رئیس جمهور نقدهایی نسبت به عملکرد صدا و سیما دارد، ارزیابی شما از این نقدها و برخورد دوگانه صدا و سیما چیست، گفت: ما هم شاید نقدهایی نسبت به صدا و سیما داشته باشیم به هر حال این رسانه، رسانه ملی است و باید برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین برنامه تولید کند.

وی تصریح کرد: دولت نیز باید توجه کند، اگر روزی ۵ تعریف از عملکرد دولت داشته اما یک نقد تیز هم کرده نباید ناراحت شد دولت بداند کار در صدا و سیما کار بسیار سختی است.

باهنر گفت: ما نیز برای مسئولین و ریاست صدا و سیما عمق بصیرت می‌خواهیم تا بتوانند در مسیر اعتدال قرار گیرند و یا از مسیر اعتدال خارج نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز