خبرگزاری کار ایران

در وزارت دادگستری برگزار شد؛

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۰۱

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک در وزارت دادگستری تشکیل شد.

 

به گزارش ایلنا، در این شورا که اعضای آن با ابلاغ وزیر دادگستری منصوب شده‌‌‌اند برنامه‌ریزی، هماهنگی بین دستگاه‌ها و نحوه اجرای کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همه اعضای شوار برگزاری هرچه با شکوه‌‌‌تر این کنفرانس را در راستای ارتقای حقوق کودک ارزیابی کردند.

در ابتدای این جلسه عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین‌‌‌الملل وزیر دادگستری و دبیر علمی کنفرانس بین‌‌‌‌المللی حقوق کودک گزارشی از روند شکل‌‌گیری و برنامه‌‌‌ریزی جهت برگزاری کنفرانس منطقه‌‌‌ای عدالت برای کودکان و همچنین کنفرانس بین‌‌المللی حقوق کودک ارائه کرد.

وی بر ضرورت تعامل سازنده دستگاه‌‌‌های عضو شورای هماهنگی مرجع و دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی برای برگزاری این کنفرانس تأکید کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و بهره‌‌‌گیری از تجارب دیگر کشورها به منظور ارتقای حقوق کودک در جامعه است.

معاون وزیر دادگستری رتبه ۸۴ را برای حقوق کودک در بین کشورها را برای کودکان این مرز و بوم جایگاه شایسته‌ای ندانست و تصریح کرد: ما برای تحقق حقوق کودکان باید گام‌های بلندتری برداریم و از همه ظرفیت‌‌های ملی و بین‌‌المللی برای ارتقای حقوق کودکانمان که آینده سازان جامعه هستند بهره گیریم.

در این جلسه هریک از اعضا نقطه‌‌‌نظرات خود پیرامون موضوع را بیان کردند و به ارائه پیشنهادات خود به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر کنفرانس پرداختند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز