خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی در بازدید از صنایع دفاعی مشهد:

دستاوردهای بزرگ صنایع دریایی نیروهای مسلح در آینده معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۲۷

وزیر دفاع گفت: در حوزه دریایی توانسته‌ایم، گام‌های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر دو روزه به مشهد مقدس با حضور در صنایع دفاعی مستقر در مشهد مقدس در جریان روند تولیدات، تعاملات با نیروهای مسلح، انجام پروژه ها و قراردادها قرار گرفت.

وی در این بازدید با تأکید بر نوآوری و برون رفت از بن‌بست های تکنولوژی، از متخصصین صنعت دفاعی خواست با ابتکار و خلاقیت و تکیه بر دانش بومی با رویکرد انقلابی و جهادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح باشند.

امیر حاتمی صنعت دفاعی مستقر در مشهد مقدس را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا، رزم زمینی در مشهد مقدس توانسته ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده ای را به نیروهای مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج (ع)، مشهد به عنوان یکی از قطب های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وزیر دفاع افزود: در حوزه دریایی توانسته ایم، گام های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

وی پیشرفت های حوزه هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانسته اند با شکستن سدهای پیش رو، مرزهای علم و دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاوردهای ارزشمندی همچون جت جنگنده «کوثر» دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز